برگزاری گردهمایی آمار و برنامه ریزی

برگزاری گردهمایی آمار و برنامه ریزی

گردهمایی آمار و برنامه ریزی با حضور روسای ادارات کل برنامه ریزی و تحلیل داده‌ها، ارتباط بامشتریان، امورمالی و همچنین کارشناسان ادارات مرکزی وکارشناس مسئولان آمار استان ها سی ام مهر تا یکم آبان ماه سال جاری درمرکز آموزش بابلسر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان مازندران ، در نخستین روز از این گردهمایی که صبح روز چهار شنبه سی ام مهرماه برگزار شد،ناصرشکوهی رئیس اداره کل آمار و تحلیل داده ها نقش کارشناسان آمار دراستان ها را در رسیدن به چشم انداز برنامه ریزی بانک بسیار حائزاهمیت دانست و افزود:سازمان های امروزی بدون آمار و برنامه ریزی، قادر به حرکت به سمت جلو نیستند و با برنامه است که سازمان، پویایی لازم را پیدا خواهد کرد.
وی با اشاره به نقش جدید اداره کل آمار و تحلیل داده ها در بانک کشاورزی اضافه کرد: تجزیه وتحلیل داده ها از وظایف اصلی واحد آمار مدیریت به شمار می آید و ارائه راهکار درزمینه اطلاعات ارائه شده جزو لاینفک فعالیت ها است.
شکوهی دربخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح برنامه عملیاتی اداره کل آمار و تحلیل داده ها، این همایش را سرآغازی برای تغییر در برنامه ریزی بانک دانست.
براساس این گزارش، سخنرانی محمدابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل ارتباط با مشتریان ،سخنرانی دکتر حسام زند حسامی از استادان دانشگاه درباره جایگاه برنامه ریزی استراتژیک و همچنین تشکیل کارگاه ها از دیگر برنامه های روز اول این گردهمایی بود و در دومین روز آن حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره این بانک سخنرانی خواهد کرد.

قالب دلخواه شما