تاسیس مرکز تعالی بانوان آپراکا در بانک کشاورزی

تاسیس مرکز تعالی بانوان آپراکا در بانک کشاورزی

برای نخستین بار در کشور، مرکز تعالی بانوان اتحادیه اعتبارات کشاورزی و روستایی آسیا و اقیانوسیه در بانک کشاورزی تاسیس می شود.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی تاسیس این مرکز به پیشنهاد بانک کشاورزی و با ارسال طرحی از سوی بانک و در پی اقدامات مؤثر بانک برای توانمندسازی و ارائه خدمات مالی به بانوان، در شصت و سومین جلسه کمیته اجرایی اتحادیه اعتبارات کشاورزی و روستایی آسیا و اقیانوسیه (آپراکا) مطرح شد و با موافقت تمام اعضاء به تصویب رسید.
تاسیس مراکز تعالی در کشورهای عضو آپراکا از جمله اقداماتی است که توسط این اتحادیه و با هدف تبادل تجارب و انجام پروژه های مشترک در راستای توسعه بخش کشاورزی مورد توجه قرار گرفته است. پیش از این، مرکز تعالی بانکداری اسلامی در بانک رکیت اندونزی،‌ مرکز تعالی بانکداری پیوندی در بانک نبرد هند و مرکز تامین مالی زنجیره ارزش کشاورزی در بانک کشاورزی تایلند تاسیس شده اند.
تاسیس این مرکز در بانک کشاورزی نیز که برای اولین بار در کشور اتفاق می افتد، رویدادی مهم و در خور توجه است.
در مرکز تعالی بانوان تلاش خواهد شد تا اهدافی از جمله انجام تحقیقات و مطالعات در ارائه خدمات ویژه به بانوان، بانک پذیر کردن زنان فعال در بخش کشاورزی، برگزاری همایش‌ها، دوره های آموزشی، بازدیدهای مطالعاتی مرتبط، انجام پروژه‌های مشترک بین المللی در این حوزه و ......... دنبال شود. افزایش اعتبار منطقه ای در زمینه تامین مالی کشاورزی و روستایی، افزایش حضور منطقه ای و بین المللی، ارتقاء سطح دانش و تخصص کارکنان، افزایش کیفیت اسناد و دستورالعمل های تدوین شده، طراحی خدمات و محصولات بانکی ویژه زنان، توسعه ظرفیت های سازمانی و ایجاد زمینه نوآوری و خلاقیت محقق شود.

قالب دلخواه شما