برای نخستین بار یک ایرانی عضو کمیسیون FILA شد

برای نخستین بار یک ایرانی عضو کمیسیون FILA شد

همزمان با مسابقات کشتی قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان، صدرالدین کاظمی عضو هیئت‌رئیسه انجمن ورزشی نویسان ایران و معاون اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی، به عنوان عضو کمیسیون رسانه‌ای فدراسیون بین‌المللی کشتی (FILA) برگزیده شد. 
 به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،تعداد13 نفر از کشورهای مجارستان، روسیه، یونان، پرتغال، ایران، آمریکا، ژاپن، جمهوری‏آفریقای مرکزی، ترکیه، فرانسه، بلژیک، بلغارستان و دانمارک به عنوان اعضای جدید کمیسیون رسانه‌ای FILA انتخاب شده‏اند و این برای نخستین بار است که یک چهرة ایرانی به عضویت این کمیسیون بین‌المللی درآمده است.
اعضای یاد شده به عنوان کمیسیون مشورتی از سوی FILA نسبت به موضوعاتی که با رسانه سروکار دارد در زمان مسابقات قهرمانی و عملکرد آن در طول سال، ایفای نقش می‌کنند.
" ما ارتباطمان با رسانه را بسیار مهم می‏دانیم و به همین دلیل است که این کمیسیون جدید را آغاز کردیم. ما به توصیه‌های اعضای کمیسیون رسانه‌ای نیاز داریم." ننادلالوویک رئیس فدراسیون بین‌المللی کشتی با بیان این مطلب افزود:" این کار مهم را از 7 ماه گذشته شروع کردیم و می‌خواهیم آن را ادامه دهیم تا شفاف، در دسترس و دارای حس همکاری باشیم. ما یک ورزش عالی داریم و می‌خواهیم دنیا به‌واسطه رسانه از داستان‌های ما لذت ببرد."
پیش از سال جاری، کمیسیون ترکیبی از بازاریابی و رسانه بود و اکنون این دو موضوع کمیسیون‌های جداگانه و ویژه خود را دارند.
گفتنی است؛ صدرالدین کاظمی، مهندس کشاورزی و از ورزشی نویسان باسابقه و بنام کشور است که سالهاست به عنوان مفسر، نویسنده و کارشناس کشتی فعالیت می‌کند.

قالب دلخواه شما