بازدید مدیرامور اعتبارات و وصول مطالبات بانک کشاورزی از چندین طرح در استان لرستان

بازدید مدیرامور اعتبارات و وصول مطالبات بانک کشاورزی از چندین طرح در استان لرستان

دکتر شاهوردی مدیر اموراعتبارات و وصول مطالبات بانک کشاورزی روز پنج شنبه 28 شهریور ماه با حضور در استان لرستان از چندین طرح در بخش کشاورزی که با تسهیلات پرداختی این بانک به بهره برداری رسیده اند بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان لرستان ، دکتر شاهوردی مدیر امور اعتبارات ووصول مطالبات بانک از مرغداری گوشتی 90هزار قطعه ای جمشیدی بازدید کرد و روند همکاری بانک با این سرمایه گذار را از نزدیک بررسی کرد. همچنین در این بازدید دکترشاهوردی به همراه مدیران گروه‌های مدیریت استان لرستان از کارخانه فولاد صدرا که با تسهیلات ارزی و ریالی بانک کشاورزی به بهره برداری رسیده است بازدید کردند و در نشست با مدیران این کارخانه ، پیشنهاد مدیریت این کارخانه درباره درخواست تسهیلات برای راه اندازی بخش ذوب کارخانه و همچنین سرمایه در گردش را بررسی کردند.
گفتنی است کارخانه صدر فولاد لرستان با دریافت 5/14 میلیون دلار تسهیلات ارزی و همچنین 17 میلیارد ریال تسهیلات ریالی از بانک کشاورزی در سال 1390 به تولید انبوه رسید وهم اکنون فرآورده های سبک همچون میل گرد ، تسمه ونبشی را در کیفیت بالا می سازد و به بازارهای درون وبرون کشوری می فرستد. با بهره برداری از کارخانه فولاد صدرا در لرستان برای 120 نفر در خود کارخانه و برای 500 نفر نیز دربازار فرآورده های این کارخانه کارآفرینی شده است.

قالب دلخواه شما