سفر معاون مدیر عامل بانک کشاورزی به استان مرکزی

سفر معاون مدیر عامل بانک کشاورزی به استان مرکزی

 معاون سرمایه انسانی و عضو هیأت عامل بانک کشاورزی به استان مرکزی سفر کرد .

 همزمان با سفر مسعود رضایی معاون ، سرمایه انسانی و عضو هیأت عامل بانک ، همایش سراسری رؤسای شعب استان با حضور داریوش عظیمی مدیر شعب بانک در استان ، معاونین و کارشناسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان مرکزی ، در ابتدای همایش ، مراسم یادبود و گرامیداشت شهادت ریاست جمهور ، حضرت آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش ، ضمن قرائت زیارت پرفیض عاشورا برگزار و پس از آن ، داریوش عظیمی مدیر شعب بانک در استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان ، بر تحقق اهداف و برنامه های بانک در حوزه های مختلف اعم از تجهیز منابع ، وصول مطالبات ، رعایت بهداشت اعتباری و همچنین بومی سازی خدمات الکترونیکی وغیرحضوری  تأکید کرد.

در ادامه همایش ، مسعود رضایی معاون سرمایه انسانی و عضو هیأت عامل بانک ، با بیان چکیده ای از مطالب ارائه شده در همایش مدیران در مشهد مقدس ، بر اهمیت و توجه بیشتر به موضوع حاکمیت شرکتی و افزایس سهم از بازار بانک و تأمین نقدینگی برای تأثیرگذاری بر تولید و اشتغال تصریح کرد .

این گزارش می افزاید ، در پایان همایش از بازنشستگان و اعضای تیم والیبال بانوان استان که موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شانزدهمین دوره المپیاد ورزشی بانوان بانک کشاورزی شده بودند تجلیل به عمل آمد .

 

 

 

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما