دکتر طالبی: چشم امید بسیاری از کشاورزان به بانک کشاورزی است

دکتر طالبی: چشم امید بسیاری از کشاورزان به بانک کشاورزی است

همایش تجلیل از مشتریان برتر استان تهران روز دوشنبه 7 اسفندماه با حضور دکتر طالبی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک، فروغی فر عضو هیات مدیره بانک، فهیمی مدیر شعب بانک در استان تهران، جمعی از مشتریان برتر و روسای شعب استان تهران در محل سالن الهیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان تهران، در این همایش فهیمی مدیرشعب بانک در این استان گزارش تصویری ازعملکرد بانک کشاورزی و مدیریت استان تهران ارائه و نیز به موفقیت های کسب شده در طول سال های گذشته اشاره کرد.
بر اساس این گزارش،در این همایش همچنین دکتر طالبی از قبول دعوت و ابراز محبت مشتریان تشکر کرد و افزود: من برای این جلسه خیلی ارزش قائل هستم. در دنیای امروز به همه سازمان ها توصیه می شود که موفقیت در گرو برقراری ارتباط مناسب و خوب با مشتریان است و اگر می خواهید موفق باشید باید مشتریانتان تصویر خوبی از شما در ذهن داشته باشند.
وی همچنین افزود: جلسه با مشتریان بانک کشاورزی ماهیت دیگری دارد و این تصویر را زیباتر می کند. ما که در بانک کشاورزی خدمت می کنیم خیلی نیاز داریم که مشتریانمان درباره ما نظر بدهند. حتی یک فرد نوعی هم همین نیاز را دارد ولی اگر کسی کاری را انجام دهد و بازخورد کار خود را نبیند بسیار سخت خواهد بود. بخش کشاورزی نیاز به گوش های شنوایی دارد.بنده پیشنهاد می کنم که مشتریان ما تصویر ذهنی خود را از بانک تغییر دهند. فرض کنید که به فعالان بخش کشاورزی اجازه داده شد تا بدون الزام به سرمایه گذاری اقدام به ایجاد شعبه کنند. باید احساس کنید این بانک متعلق به خود شماست. واقعا نگاهتان نسبت به بانک کشاورزی و کسانی که در این بانک خدمت می کنند این گونه باشد.
دکتر طالبی همچنین خاطر نشان شد: اولین امید هر بانکی این است که بتواند از حمایت صنف مرتبط خود بهره مند شود. بانک کشاورزی نیز به حمایت های مشتریان نیاز دارد. به همین دلیل باید یک ارتباط دوطرفه ایجاد شود بطوری که مشتریان نقش خود را درباره بانک ایفا کرده و بانک نیز وظیفۀ خود را در قبال مشتریان به اجرا رساند.بانک کشاورزی مظلوم است چرا که در شرایط رقابتی حاضر با بانک های خصوصی و دولتی به رقابت می پردازد و احساس ما این است که بسیاری از کشاورزان چشم امید به سوی ما دوخته اند و به همین دلیل تمام تلاشمان را بکار خواهیم بست که از این رقابت عقب نمانده و سهم بیشتری را از بازار پول کسب کنیم.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی یادآور شد: بیایید به موقعیت بانک نگاه کنیم. همکاران من در بانک کشاورزی توانمندی های زیادی دارند. ما معتقدیم که بانک کشاورزی باید خیلی بزرگتر از این باشد ولی متاسفانه حتی منابع خود بخش کشاورزی هم در بانک کشاورزی متمرکز نمی شود. به حمدالله بانک کشاورزی روز به روز قدرتمندتر می شود و این روند ادامه خواهد داشت. ما در سال های اخیر از نظر بانکداری الکترونیک و خدمات نوین بانکی قدرت خوبی را در بانک ایجاد کردیم. اعتبارات خرد را تغییر دادیم و حوزۀ خاصی برای مشتریان بزرگ ایجاد کردیم. این بانک متعلق به شماست و شما باید این بانک را کمک کنید.
لازم به ذکر است در ادامه این همایش پس از پرسش و پاسخ تندیس های سپاس از سوی مدیر عامل بانک به مشتریان حاضر در همایش تقدیم شد.

قالب دلخواه شما