دکتر طالبی: برند بانک کشاورزی مهم ترین ظرفیت این بانک است

دکتر طالبی: برند بانک کشاورزی مهم ترین ظرفیت این بانک است

دکتر محمد طالبی مدیرعامل بانک کشاورزی در تشریح نحوه اجرای طرح توسعه کشاورزی، عملکرد مدیریت های شعب این بانک را مطلوب و قابل توجه دانست و بر لزوم حمایت از پیشرفت طرح ها در سراسر کشور تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی وی روز یکشنبه ششم اسفند در همایش مدیران شعب این بانک در استان ها و مناطق،با اعلام مطلب فوق به نقش موثر انتقال تجربه و همیاری در تکمیل طرح های در دست اقدام اشاره کرد و افزود: بررسی و تعیین تکلیف تمام طرح ها یکی از موضوعات مهم به شمار می آید که با تو جه به فرصت محدود زمانی باید هرچه سریعتر نهایی شوند.
دکتر طالبی ضمن تشریح وضعیت عملکرد بانک کشاورزی در حوزه اعتبارات و وصول مطالبات، با بیان اینکه وصول مطالبات به خودی خود امر دشواری است تصریح کرد: برای تعامل با مشتریان روش های جدیدی در حوزه وصول مطالبات تدوین و اجرا شود.
مدیر عامل بانک کشاورزی توجه جدی به موضوع اعتبارات خرد و همچنین برون سپاری آن را یکی دیگر از موضوعات مهم در حوزه اعتبارات و وصول مطالبات برشمرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش عملکرد این بانک در زمینه تجهیز منابع و سپرده های مردمی را مثبت ارزیابی کرد و از رشد و افزایش سهم سپرده های این بانک در سال جاری خبر داد.
مدیر عامل بانک کشاورزی بازنگری در وضعیت حوزه سرمایه انسانی با هدف افزایش میزان بهره وری نیروی انسانی را یکی از ضرورت های این حوزه برشمرد.
دکتر طالبی با بیان اینکه در حوزه بانکداری الکترونیکی به موفقیت های مهمی دست یافته ایم اضافه کرد: بانکداری الکترونیکی دارایی مهمی برای بانک کشاورزی به شمار می آید که باید به ارزش تبدیل شود و با استفاده از ظرفیت های موجود در آن، هزینه های بانک کاهش خواهد یافت.
وی با اشاره به ظرفیت های موجود در بانک کشاورزی،برند این بانک را از مهم ترین ظرفیت ها معرفی کرد و یادآور شد:برند بانک کشاورزی مفهوم ارزشمندی است که ضمن ایجاد ظرفیت جدید فرصت های جدیدی نیز برای بانک فراهم می کند.
مدیرعامل بانک کشاورزی تغییر ساختار کلان این بانک را همسو با استفاده بهینه از ظرفیت ها و همچنین دیدگاه مشتری محوری بیان کرد و افزود:انتظار می رود مدیریت های شعب در استان ها نیز با در اختیار داشتن بخشی از دارایی های بانک،راه کارهای مناسبی برای نهادینه شدن دیدگاه مشتری محوری ارائه دهند.
بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه حشمت الله نظری،مهندس داور ماهیکار و محمد حسن فروغی فر اعضای هیئت مدیره بانک کشاورزی نیز درباره حوزه های مختلف بانک سخنرانی کردند. ارائه نظرات و پیشنهادات مدیران بانک در قالب بحث وتبادل نظر و ... از دیگر برنامه های این همایش بود.

قالب دلخواه شما