رییس هیات مدیره بانک کشاورزی: رشد ترازنامه بانک با تحقق برنامه جذب منابع و افزایش سهم از بازار از اولویت های بانک کشاورزی در سال جدید است.

رییس هیات مدیره بانک کشاورزی: رشد ترازنامه بانک با تحقق برنامه جذب منابع و افزایش سهم از بازار از اولویت های  بانک کشاورزی در سال جدید است.

وهب متقی نیا رییس هیات مدیره بانک کشاورزی رشد ترازنامه بانک از طریق جذب سپرده های پایدار، تصاحب بازارهای مالی جدید و افزایش سهم از بازار را به عنوان اولویت بانک کشاورزی در سال جدید برشمرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، متقی نیا با حضور در همایش روسای شعب بانک کشاورزی در تهران بزرگ با بیان این مطلب گفت: بانک کشاورزی با رشد 35 درصدی منابع در سال گذشته، 30 درصد از منابع بخش کشاورزی سیستم بانکی را در اختیار دارد که سهم این بانک ازپرداخت تسهیلات بخش کشاورزی درنظام بانکی، به میزان 50 درصد است.

وی افزود: در سال جدید با تمرکز بر نقاط قوت و شناسایی نقاط ضعف و با اجرای طرح های جدید و تحول آفرین به دنبال دستیابی به اهدافی بزرگ و ارتقای جایگاه بانک کشاورزی در سیستم بانکی خواهیم بود.

رییس هیات مدیره بانک کشاورزی با اشاره به لزوم تغییر فرآیندها ، خواستار پیاده سازی طرح های نوین بانک در بالاترین سطح موفقیت و تسهیل و تسریع امور با بهبود روش ها در سیستم اداری بانک شد.

وی تصریح کرد: در سال جدید برنامه پرداخت تسهیلات، منابع محور و با تمرکز بر جذب سپرده به منظور حمایت از بخش کشاورزی، تولید و امنیت غذایی خواهد بود.

متقی نیا در ادامه با اشاره به تدوین سبد خدمات نوین بانک کشاورزی خاطر نشان کرد:  در سال جدید طرح های جدید مالی و اعتباری همانند پرداخت تسهیلات به صورت غیرحضوری و  تسهیلات بدون کارمزد خدمات بانکی، عملیاتی خواهد شد.

قالب دلخواه شما