بازدید رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از مجموعه لبنی پگاه فارس

بازدید رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از مجموعه لبنی پگاه فارس

در تاریخ 26 فروردین ماه محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به همراه محمد حسن رزاق منش مدیر شعب بانک در استان ، مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، ناظمی مدیر کل دامپزشکی و حسن شاهی مسئول سازمان بسیج کشاورزی سپاه فجر استان از مجموعه پگاه فارس بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات این مجموعه بررسی شد .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان فارس در این بازدید علی پور مدیر عامل پگاه فارس ضمن تشکر از همراهی بانک کشاورزی بر تعاملات بیشتر بانک و مجموعه پگاه تاکید و خواستار تسهیلات جهت توسعه این مجموعه شد .
رزاق منش مدیر شعب بانک ضمن ارائه آمار و عملکرد بانک در پرداخت سال گذشته در فارس و همچنین میزان تسهیلات پرداخت شده به صنایع لبنی درسال گذشته ، میزان تسهیلات مردمی سازی و سرمايه در گردش پرداخت شده به گاوداریهای شیری استان گفت : سال گذشته بانک کشاورزی استان فارس ۱۰۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردکه ۷۰ ٪ آن سرمايه در گردش بوده و بیشترین تسهیلات سرمایه درگردش مربوط به دامداری‌ها و گاوداری هایی است که شیر استان را تولید می کنند.
همچنین رزاق منش آمادگی بانک کشاورزی را جهت پرداخت تسهیلات توسعه ای از محل بند الف تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ به مجموعه پگاه فارس اعلام کرد .

قالب دلخواه شما