عضو هیات مدیره بانک کشاورزی: ارزش آفرینی برای مشتریان از اولویت های اصلی بانک کشاورزی است.

عضو هیات مدیره بانک کشاورزی: ارزش آفرینی برای مشتریان از اولویت های اصلی بانک کشاورزی است.

ناصر سیف الهی عضو هیات مدیره بانک کشاورزی، ارتقاء جایگاه بانک کشاورزی مبتنی بر اصل رضایتمندی و خلق ارزش برای مشتریان را از اولویت های بانک کشاورزی برشمرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور شعب بانک کشاورزی در تهران بزرگ، سیف الهی روز دوشنبه دهم بهمن ماه در همایش روسای شعب این مدیریت با اعلام این مطلب افزود:

تعامل و نفاهم با مشتریان و ایجاد حس وفاداری آنان نسبت به بانک نتیجه مشتری مداری، پاسخگویی مطلوب و ارائه خدمات نوین و برجسته است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه شعب در بانک، خاطر نشان کرد: فرآیندبازاریابی و جذب منابع مالی پایدار از وظایف اصلی  شعب در راستای تحقق برنامه سالیانه بانک خواهد بود.

سیف الهی ایجاد مزیت رقابتی در اعطای نرخ سود سپرده ها، تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات و افزایش سهم از بازار را بیانگر اهتمام بانک کشاورزی برای تعالی، شکوفایی و نوآوری در ارائه خدمات بانکی دانست و اظهار امیدواری کرد:

شعب بانک کشاورزی بیش از پیش بتوانند با بهره مندی از خلاقیت و توان علمی سرمایه انسانی در عرصه خدمات متفاوت و متنوع  به مشتریان نقش آفرینی کنند.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما