بازدید عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی از واحد شماره ۲ شرکت سیمرغ اصفهان

بازدید عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی از واحد شماره ۲  شرکت سیمرغ اصفهان

عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی با هدف بررسی آخرین وضعیت شرکت تولیدی سیمرغ، صبح روز پنجشنبه بیستم مرداد از واحد شماره ۲ این شرکت در استان اصفهان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، محسن صفدری ضمن بازدید از بخش های مختلف واحد تولیدی شماره ۲ سیمرغ که ظرفیت ۷۲۰ هزار قطعه مرغ تخم گذار را دارد، با مدیران و مسئولان این واحد درباره راهکارهای بهبود و ارتقای وضعیت تولید تخم مرغ مورد نیاز کشور گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، واحد شماره ۲ سیمرغ  اصفهان روزانه ۲۰تن و واحد شماره ۱ روزانه  ۱۲ تن تخم مرغ تولید می نمایند که  به گفته مسئولان شرکت سیمرغ  با جایگزینی پولت های جدید تا شهریور ماه سال جاری این میزان تولید به 45 تن در روز افزایش خواهد یافت. شرکت سیمرغ در مجموع حدود ۹ درصد از تخم مرغ  مورد نیازکشور را تولید می کند.

این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 164 هکتار واقع شده است. در این مجموعه 4 سالن پرورش مرغ تخم گذار به ظرفیت 284 هزار قطعه، سالن های بسته بندی مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های اتوماتیک بسته بندی و کنترل کیفی و 90 هکتار زمین زیر کشت گندم، جو و یونجه  وجود دارد.

گفتنی است علیرضا طاهری بروجنی معاون نظارت بانک کشاورزی و مصطفی باقری مقدم معاون امور مجامع شرکت های این بانک، محسن صفدری را در بازدید از مجموعه تولیدی سیمرغ اصفهان همراهی  کردند.

قالب دلخواه شما