مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی، طی حکمی داریوش عظیمی را به عنوان مدیر شعب بانک کشاورزی در استان مرکزی منصوب کرد.

 مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی، طی حکمی داریوش عظیمی را به عنوان مدیر شعب بانک کشاورزی در استان مرکزی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان مرکزی، محسن صفدری عضو هیئت مدیره این بانک در آیین معارفه عظیمی با بیان اینکه بانک کشاورزی به عنوان تنها بانک تأمین کننده منابع مالی بخش کشاورزی است خاطر نشان کرد: این بانک در حال حاضر با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، نقش مهمی در تأمین امنیت غذایی کشور بر عهده دارد.

صفدری کارکنان خدوم بانک کشاورزی را سنگر سازان بی سنگر دانست و ضمن تشکر و قدردانی از آنان اظهار داشت: همکاران خدوم، مطلع و متعهد، همیشه برای کمک به تولید کنندگان بخش کشاورزی، ایثارگرانه و حتی شبانه روزی برای کمک به این قشر به نحو احسن انجام وظیفه کرده اند.

وی با بیان اینکه اگر بانک از نظر منابع تامین باشد، موضوع تولید و حمایت از تولید کنندگان بخش بهتر انجام خواهد شد تصریح کرد: انتظار می رود مسئولان استانداری، سازمان جهاد کشاورزی، ادارات ذی ربط، تشکل های بخش کشاورزی و همه تولیدکنندگان بخش با تزریق منابع جدید، بانک کشاورزی را در تأمین منابع مورد نیاز و انجام این رسالت بزرگ یاری کنند.

 بر اساس این گزارش، صفدری ضمن اهدای حکم انتصاب داریوش عظیمی به عنوان مدیر شعب بانک کشاورزی استان مرکزی، با اهدای لوح سپاس از مسعود رضایی مدیر پیشین شعب بانک و محمد فروهر سرپرست شعب بانک در این استان قدردانی کرد.

این گزارش می افزاید: آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی در استان مرکزی، روز پنج شنبه 26 خرداد با حضور محسن صفدری عضو هیئت مدیره، علیرضا طاهری بروجنی، معاون نظارت و عضو هیئت عامل و شماری از مدیران بانک کشاورزی همچنین مدیران بانکی و مسئولان استانی در محل سالن اجتماعات مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان مرکزی برگزار شد.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما