استاندار فارس: کمک بانک کشاورزی به بهداشت و درمان استان باعث تحول در این زمینه شده است

استاندار فارس: کمک بانک کشاورزی به بهداشت و درمان استان باعث تحول در این زمینه شده است

استاندار فارس گفت: بانک های استان فارس دارای منابع قابل توجهی از سرمایه های مردمی هستند که این سرمایه ها باید برای گسترش تولید و تقویت صنعت استان مصرف شود.
به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان فارس مهندس حسین صادق عابدین در دیدار با مدیران بانک های استان فارس، اظهار داشت: سرمایه های موجود در بانک ها در واقع متعلق به مردم است و نباید به دلیل اهمال و فرصت طلبی برخی افراد سودجو، معطل بماند؛ به همین دلیل مدیریت عالی استان وصول مطالبات معوق را به جدیت دنبال می کند تا سرمایه ها، بلااستفاده نمانده و برای ایجاد اشتغال در استان به کار گرفته شود.
وی با تاکید بر مقابله با سوء استفاده برخی افراد از منابع مالی بانک ها، افزود: تقاضای استمهال وام های بانکی، ویژه افرادی است که دارای فعالیت اقتصادی و تولیدی مثبت هستند و به دلایلی دچار مشکل شده اند که باید آن ها را یاری کرد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با قدردانی از بانک هایی که با پذیرش ریسک مدیریتی، چندین برابر منابع خود مصرف داشته اند، اضافه کرد: بانک کشاورزی استان علاوه بر این مهم با استفاده از مواد قانونی توانسته است 15 میلیارد ریال به بهداشت و درمان فارس کمک بلاعوض کند که به تصریح رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، موجب تحول در این زمینه شده است.

قالب دلخواه شما