مراسم معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان برگزار شد

مراسم معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان با حضور مهندس ماهیکار عضو هیأت مدیره بانک ، جمعی از مسئولان نهادها و سازمان های استان موصوف ، روسای شعب بانک و همکاران مدیریت در محل سالن اجتماعات مدیریت مذکور برگزار شد .
در این جلسه مهندس ماهیکار ، نامگذاری های در نظر گرفته شده توسط مقام معظم رهبری طی سالیان گذشته را بیانگر دغدغه های معظم له درباره مسائل و مباحث توسعه اقتصادی عنوان کرد و گفت : کشاورزی یکی از ارکان توسعه اقتصادی است و در صورت تحقق توسعه اقتصادی قطعاً به استقلال اقتصادی و مالاً به استقلال ملی خواهیم رسید وی با استناد به آیات کریمه قرآن مجید، تصریح کرد :
عمران و آبادانی زمین به عنوان یک مسئولیت از انسان ها خواسته شده است و روشن است که پیش شرط هر آبادانی ، سرمایه گذاری است و در ادبیات اقتصادی نیز از سرمایه گذاری به عنوان موتور محرکه توسعه اقتصادی و اجتماعی یاد شده است .
عضو هیأت مدیره بانک خاطر نشان ساخت : چنانچه اقتصاد کشور را به مزرعه ای تشبیه کنیم ، این مزرعه از طریق جویبارهای مالی همچون سرمایه گذاری دولت ، منابع مالی خارجی و پس اندازهای مردم آبیاری می شود .
وی با بیان این مهم که نظام بانکی برای رونق سرمایه گذاری در قدم اول مبادرت به تجهیز منابع نموده و سپس این منابع را به بخش های مولد اقتصادی هدایت می کند افزود : نتیجه این اهتمام موجبات رونق تولید ، رشد اقتصادی ، افزایش بهره وری وایجاد فرصتهای شغلی را در بخش های مختلف فراهم کرده است .
مشارالیه از پرداخت 180 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک کشاورزی به زیر بخش های مختلف بخش کشاورزی در سال جاری خبر داد و گفت : سرمایه گذاری در بخش کشاورزی علاوه بر رشد تولید و اشتغال در بخش کشاورزی به رونق تولید و اشتغال در دیگر بخش ها نیز کمک می کند .
نامبرده درباره اهمیت و جایگاه مشتریان در بانک کشاورزی تصریح کرد : همکاران ما حتی حرف ناحق مشتری را نیز حق تلقی نموده چراکه معتقدند ؛ هویت سازمانی بانک وابسته به وجود مشتریان و شعار بانک خدمتگزاری بی منت همراه با ارزش آفرینی برای آنان می باشد.
مهندس ماهیکار در ادامه اظهار داشت : بانک کشاورزی در سال جاری به ساده سازی روشها ، تسریع و تسهیل در اعطای تسهیلات ، توزیع عادلانه منابع با اولویت مناطق محروم و تفویض اختیار بیشتر به شعب برای پرداخت تسهیلات توجه ویژه کرده است و یقیناً آثار این اهتمام در روند پرداخت تسهیلات از محل منابع بانک و صندوق توسعه ملی قابل مشاهده می باشد .
عضو هیئت مدیره بانک افزود : بانک کشاورزی در سال جاری از محل منابع بانک و صندوق توسعه ملی مبلغ 66 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای رشد و شکوفایی بخش کشاورزی تسهیلات پرداخت خواهد کرد و اظهار امیدواری نمود تخصیص این تسهیلات بتواند در بعد تامین نیاز مالی ، بخشی از انتظارات کشاورزان و فعالان عرصه تولید و سرداران جبهه تامین امنیت غذایی کشور را پوشش دهد.
وی در ادامه این جلسه از تلاشهای صورت گرفته در دوران مسئولیت مهندس فهیمی مدیر سابق بانک کشاورزی در استان لرستان به لحاظ ارتقاء جایگاه بانک در بین شبکه بانکی استان در تمام شاخص های اصلی قابل وصف در عرصه خدمات بانکی قدردانی کرد و گفت : مقرر است از تجربیات وی در مسئولیت دیگری استفاده گردد .
عضو هیئت مدیره بانک جابجایی در مدیریت ها و بکارگیری افراد جدید در مسئولیت ها را زمینه ساز بروز نوآوری و خلاقیت در سازمان ارزیابی کرد و ضمن معرفی مهندس حجت اله گودینی به عنوان مدیر جدید شعب بانک در استان لرستان گفت : بر اساس حکم صادره از سوی مدیر عامل محترم بانک ، از امروز مسئولیت هدایت و راهبری شعب استان به مشارالیه واگذار می شود و انتظار می رود با همکاری و همراهی مجموعه مسئولان نهادها و سازمان های استانی و همکاران مدیریت و شعب بانک در استان لرستان و بکارگیری شیوه های نو و ایده های جدید ، روند خدمت رسانی به مشتریان بیش از پیش تسریع شود.

قالب دلخواه شما