جشنواره هدیه مهر گستر در بانک کشاورزی آغاز شد

جشنواره هدیه مهر گستر در بانک کشاورزی آغاز شد

بانک کشاورزی به منظور توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک و ترغیب هموطنان در استفاده از انواع کارتهای الکترونیکی و دستگاه های پایانه های فروش، دومین جشنواره خرید پایانه های فروش را با عنوان هدیه مهر گستر برگزار می‌نماید.
در این جشنواره جوایز 300 ، 200 ، 100 هزار ریالی جمعاً به تعداد 110 فقره جایزه برای دارندگان انواع کارتهای صادره بانکهای عضو شبکه شتاب که از پایانه های فروش بانک کشاورزی خرید کنند، در نظر گرفته شده است که به قید قرعه و به صورت هفتگی به برندگان اهداء خواهد شد. براساس این گزارش، بانک کشاورزی در جشنواره مذکور برای تمام پذیرندگان پایانه های بانک کشاورزی نیز که امتیازات لازم در سطوح مختلف را احراز کنند جوایز ارزنده ای اهدا می کند.
این گزارش می افزاید، در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته به استثناء روزهای خاص، قرعه کشی پذیرندگان بانک کشاورزی انجام خواهد شد. پایانه های بانک حسب میزان امتیازات دریافتی در رده های ممتاز، اول دوم، سوم و چهارم قرار گرفته و در قرعه کشی های بانک شرکت داده می شوند . جوایز این بخش شامل جوایز نقدی 400، 300 ، 200 و 100 هزار ریالی و کمک هزینه خرید سکه تمام بهار آزادی به ارزش 2 میلیون ریال ، کمک هزینه خرید سکه نیم بهار آزادی به ارزش یک میلیون و کمک هزینه خرید ربع سکه بهار آزادی به ارزش 600 هزار ریال،می باشد که براساس رده بندی و امتیازات کسب شده از سوی پذیرندگان، به سطوح مختلف اهداء خواهد شد .
گفتنی است علاوه بر این برای پذیرندگان، در رتبه های بالاتر تا پایان سال در قرعه کشی 7 دستگاه خودرو ریو به ارزش 130 میلیون ریال و 24 فقره جایزه کمک هزینه سفر حج به ارزش 5 میلیون ریال شرکت خواهند کرد.

قالب دلخواه شما