گزارش ویژه: بانک کشاورزی حامی تولید و کارآفرینان / حمایت 267 میلیارد ریالی، بانک کشاورزی از بزرگترین کارخانه تولید کنسرو ماهی در استان سیستان و بلوچستان

گزارش ویژه: بانک کشاورزی حامی تولید و کارآفرینان / حمایت 267 میلیارد ریالی، بانک کشاورزی از بزرگترین کارخانه تولید کنسرو ماهی در استان سیستان و بلوچستان

بر کناره سفره پر برکت دریای عمان و منابع عظیم ماهیان تون، در زمینی به مساحت 2 هکتار، مجتمع ساحل صید کنارک (برند تحفه) در شهر کنارک استان سیستان و بلوچستان، با حمایت 267 میلیارد ریالی بانک کشاورزی، تأسیس شده است.

این کارخانه با بهره گیری از تکنولوژی روز و بیش از ۵۰۰ نفر پرسنل مجرب، امکان تولید 5 هزار تن کنسرو ماهی تون به وسیله ۸ خط تولید در سال را محقق ساخته است.

شبکه توزیع و فروش مویرگی تحفه، موجب شده است که محصولات این واحد تولیدی در قالب سه گروه ساده، طعم دار و ترکیبی شامل انواع سالاد و خوراک دریایی با بسته بندی های فلزی، شیشه ای و پاکتی در سراسر کشور در دسترس هموطنان باشند.

 ادیب زاده، کارآفرین برتر و مدیرعامل شرکت ساحل صید کنارک، در راستای تکمیل زنجیره ارزش،  بی نیازی کارخانه از واردات قوطی و افزایش ارزش افزوده و بهره وری، با حمایت بانک کشاورزی به تازگی اقدام به راه اندازی کارخانه قوطی سازی نیز نموده است.

گفتنی است که این مجموعه، اقدامات تجاری خود را به بازار داخل کشور محدود نداسته و در بسیاری از کشورهای همسایه محصولات تحفه به بازارها عرضه شده است و موفق به کسب امتیازاتی شده است که صادرات کالاها را به اقصی نقاط دنیا  میسر میکند .

ادیب زاده در گفتگو با روابط عمومی مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان بیان داشت؛ به حمدالله، امروز محصولات با برند تحفه از جایگاه بسیار مناسبی در ذهن مصرف کنندگان برخوردارند و تا کنون بارها توسط مصرف کنندگان به عنوان برند محبوب، انتخاب شده اند. این دستاوردها، مسئولیتی عظیم برای ساحل صید کنارک ایجاد می کند. ما برای قرن جدید آماده ایم و امید داریم که ما می توانیم موتور توسعه پایدار کشور را در محروم ترین مناطق، به حرکت در آوریم.

راه اندازی این واحد عظیم تولیدی با حمایت بانک کشاورزی، اقدامی اثرگذار در توسعه پایدار در استان سیستان و بلوچستان محسوب می گردد.

قالب دلخواه شما