همایش باز مهندسی و ارتقاء تکنولوژی بازار کشاورزی با حمایت و مشارکت بانک کشاورزی برگزار شد

همایش باز مهندسی و ارتقاء تکنولوژی بازار کشاورزی با حمایت و مشارکت بانک کشاورزی برگزار شد

همایش ملی باز مهندسی و ارتقاء تکنولوژی بازار کشاورزی با مدیریت سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و با حمایت مادی و معنوی بانک کشاورزی در روز پنجشنبه 17 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد.
براساس گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این همایش تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی،اعضای شورای شهر، نمایندگان تشکل‌های تولیدی و مدیران و کارشناسان نمایندگان رسانه‌های خبری و نشریات تخصصی بخش کشاورزی حضور داشتند.
بر مبنای همین گزارش در این همایش شهردار تهران، رئیس سازمان میادین میوه و تره بار، دکتر طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی و تنی چند از مسئولان بخش بازرگانی و بازار محصولات کشاورزی و تجارت سخنرانی کردند.
بر اساس همین گزارش دکترطالبی اهدای لوح نرم‌افزار پیشرفته سامانه بازار محصولات کشاورزی را که توسط بانک کشاورزی طراحی و راه‌اندازی شده است را به جامعه کشاورزان و کارکنان بانک تبریک و تهنیت گفت و اظهار داشت: نزدیک به 2 سال است که از اجرای موفق طرح سامانه بازار محصولات کشاورزی می‌گذرد و ارزیابی ها نشان می دهد که عملکرد خوب و رضایت‌بخشی داشته است. مدیرعامل بانک کشاورزی همچنین در این همایش بخش هایی از سخنان خود را به موضوعات باز مهندسی فرآیندها ، مسئولیت های اجتماعی، سفارش سازی خدمت، سامانه میادین و سامانه مهرگستر اختصاص داد.
گفتنی است در این همایش لوح سامانه بازار محصولات کشاورزی توسط شهردار تهران و در حضور مدیر عامل بانک کشاورزی و جمعی از مسئولان بطور نمادین به یکی از کشاورزان جانباز به نمایندگی از کشاورزان ایران تقدیم شد و مورد استقبال حاضران قرار گرفت .

قالب دلخواه شما