گزارش بیمه کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد درنماز جمعه

گزارش بیمه کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد درنماز جمعه

مدیر گروه خدمات بیمه ای استان مهندس معماریان با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ بیمه کشاورزی در بین جامعه و آشنایی اقشار مختلف مردم با مبحث بیمه کشاورزی به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه در شهرستان چرام به تبیین عملکرد و اقدامات صندوق بیمه کشاورزی در شهرستان پرداخت.
وی ضمن اشاره به سیاست های کلی صندوق بیمه و نقش آن به عنوان مهمترین ابزار ریسک در بخش کشاورزی در باره موانع و تنگناهای بیمه کشاورزی در شهرتسان چرام گزارش مشروحی ارائه کرد.
بر اساس این گزارش، مهندس معماریان میزان غرامت پرداختی به شهرستان چرام را 7 میلیارد ریال و تعداد بهره برداران تحت پوشش چتر حمایتی صندوق بیمه را 5000 نفر اعلام کرد.
وی همچنین اعلام داشت بیمه گزاران خسارت دیده در سال زراعی 91-90 در استان مبلغ 190 میلیارد ریال غرامت دریافت کردند و 85000 نفر از بهره برداران تحت پوشش حمایتی صندوق بیمه قراردارند .
این گزارش می افزاید؛ استاندارد سازی روشهای ارزیابی خسارت و افزایش تعداد بیمه گزاران و ساماندهی دفاتر خدمات بیمه کشاورزی در مناطق محروم و دور افتاده و آموزش بهره برداران از جمله اقداماتی بوده است که در راستای تقویت جایگاه بیمه کشاورزی در استان صورت گرفته است .

قالب دلخواه شما