اهدای یکدستگاه خودروی " ریو" به برنده ممتاز جوایز جشنواره سرو در هرمزگان

اهدای یکدستگاه خودروی " ریو" به برنده ممتاز جوایز جشنواره سرو در هرمزگان

طی مراسمی با حضور مدیران معاونان ، روسای شعب وتنی چند از مشتریان بانک کشاورزی شعبه سیدجمال الدین اسد آبادی که روز سه شنبه 20 تیر ماه سالجاری در بندرعباس برگزار شد ، یک دستگاه خودرو ریو و دو دستگاه تلویزیون LCD به برندگان ممتاز جشنواره سرو استان هرمزگان اهدا شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ، در این مراسم که در محل شعبه سید جماالدین اسد آبادی برگزار شد ، ستایش مدیر گروه بازاریابی و تجهیز منابع بانک ضمن قدردانی از مشتریان بانک کشاورزی به تشریح عملکرد بانک در حوزه بانکداری الکترونیک به ویژه در زمینه دستگاه های POS پرداخت و افزود : در قرعه کشی جشنواره سرو ویژه دارندگان دستگاه های کارت خوان بانک کشاورزی، سمانه دانشور ،مدیر عامل شرکت بیمه پارسیان به عنوان برنده ممتاز انتخاب شد .
بر اساس این گزارش ، دستگاه های پایانه فروش بانک کشاورزی استان هرمزگان در سرویس دهی ATM و خدمات غیر حضوری در این استان از عملکرد مطلوبی برخوردار است .
این گزارش می افزاید؛ در ادامه این مراسم نیز اسدپور رئیس شعبه سیدجمال الدین اسدآبادی ضمن قدردانی از حضور گرم مدعوین ، مشتریان بانک را سرمایه های اصلی آن دانست.
لازم به ذکر است در پایان یک دستگاه خودروی ریو به برنده ممتاز جشنواره سرو در محل شعبه به وی اهدا شد .





قالب دلخواه شما