حمایت 20 میلیارد ی بانک کشاورزی از طرح 1000راسی گوساله پرواری در گرمسار

حمایت 20 میلیارد ی بانک کشاورزی از طرح 1000راسی گوساله پرواری در گرمسار

پرواربندی یکی از روشهای بالا بردن ظرفیت تولید گوشت قرمز می باشد وحدود نیمی از گوشت قرمز کشور توسط گاوهای پروار شده تامین می شود واین بخش از دامپروری و دامداری ظرفیت زیادی برای توسعه و پیشرفت دارد.

افزایش تولید گوشت قرمز باعث کاهش وابستگی  کشور به واردات این محصول غذایی ، ایجاد اشتغال و فعال شدن نیروهای بیکار در سطح شهر و روستاها می شود .

در روستای ناروهه گرمسار واحد گوساله پرواری وجود دارد که با ظرفیت 1000 راس و با تسهیلات بانک کشاورزی به بهره برداری رسیده است و بستر مناسبی را برای ایجاد اشتغال  ،افزایش تولید گوشت و کاهش واردات فراهم کرده است.

این طرح  که در شهرستان گرمسار در نوع خود  منحصر به فرد می باشد با حمایت و مشارکت 20 میلیارد ریالی بانک کشاورزی راه اندازی شده و با ایجاد اشتغال برای بیش از 14 نفر ، نقش مهمی را در توسعه پایدار و رونق اقتصادی این منطقه ایفا می کند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان سمنان ، اسماعیل شیرین بیان مجری این طرح در شهرستان گرمسار گفت: یکی از روشهایی که می تواند ظرفیت بازدهی را در هر واحد دامی افزایش دهد پرواربندی است و این طرح نیز با هدف اشتغالزایی در منطقه و کاهش واردات گوشت طراحی شده است که بانک کشاورزی همکاری خوبی تا این مرحله داشت  و نحوه تعامل بانک با ما بسیار خوب بوده است و انشاله در مراحل زنجیره تولید گوشت هم  در کنار ما بوده و یاریگر ما باشند.

 

  

قالب دلخواه شما