رضایت استاندار لرستان از بانک کشاورزی

رضایت استاندار لرستان از بانک کشاورزی

دکتر حبیب اله دهمرده استاندار لرستان به همراه جمعی از مقامات استان از مدیریت بانک کشاورزی این استان بازدید کرد و از نزدیک با خدمات و فعالیت های بانک کشاوری آشنا شد .
استاندار لرستان در جلسه ای که با مدیران وجمعی از کارکنان بانک برگزار شد ، ضمن ابراز خرسندی از دیدار با کارکنان بانک کشاورزی از گزارش اقدامات و فعالیت های بعمل آمده در بانک کشاورزی اظهار رضایت کرد . استاندار لرستان همچنین بر رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان تاکید کرد و گفت : باید به کارکنان انگیزه کار و خدمت رسانی توام با نشاط به مردم داده شود و این موضوع یکی از وظایف مدیران است. وی تصریح کرد : باید امکانات لازم برای حضور توام با آسایش مردم در سازمان به خوبی فراهم شود و سعی شود اطلاعات مورد نیاز در خصوص خدمات قابل ارائه به مشتریان نیز به سهولت در اختیار آنان قرارگیرد. دکتر دهمرده به بهره گیری از قابلیت های فراوان رایانه برای بهبود خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت : بانک ها و دیگر سازمان ها باید ازفضای مجازی برای انجام فعالیت های مورد نیاز مردم استفاده و تلاش کنند هر روز تعداد بیشتری ازخدمات مورد نیاز مردم را از طریق رایانه و اینترنت انجام دهند و با این فعالیت ها میزان رضایت مشتریان و تکریم مخاطبان خود را افزایش دهند .
در ابتدای این جلسه مهندس علی اکبر فهیمی مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان گزارشی از فعالیتهای مختلف بانک کشاورزی را ارائه کرد وگفت : مهمترین وظیفه بانک کشاورزی حمایت مالی از بخش کشاورزی است و در راستای انجام این وظیفه خطیر بیش از 90 درصد منابع مالی بانک را از طریق پرداخت تسهیلات گوناگون در اختیار بخش کشاورزی قرار داده ایم .
وی با اشاره به اولویت های بخش کشاورزی استان افزود : بانک کشاورزی استان در سال گذشته 2235 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که عمدتآ مشتمل بر تسهیلاتی است که به کشاورزان وتولیدکنندگان استان در بخش های مختلف زراعی ، باغی ، دامی و سایر زیر بخش های کشاورزی پرداخت شده است.

قالب دلخواه شما