اولویت های کاری بانک کشاورزی در سال 91 اعلام شد

اولویت های کاری بانک کشاورزی در سال 91 اعلام شد

دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی اولویت های کاری این بانک در سال 91 را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر طالبی روز دوشنبه چهاردهم فروردین در مراسم دیدار نوروزی با کارکنان ادارات مرکزی این بانک ،طی سخنانی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ابراز امیدواری کرد؛سهم و نقشی که در اجرای این راهبرد اساسی به عهده بانک کشاورزی است،به خوبی ایفا شود.
وی گفت: طرح توسعه کشاورزی به عنوان محور اساسی حرکت در سال جاری تعیین شده و توسط شخص رئیس جمهور در حال پیگیری است و شناسایی اراضی و معرفی طرح های کشاورزی، شناسایی افراد جویای کار،تأمین آب و همچنین تأمین مالی و اجرای طرح ها محورهای اساسی این طرح به شمار می آیند.
دکتر طالبی افزود: تآمین مالی طرح ها را بانک کشاورزی عهده دار شده است که با توجه به تجربیات موفق گذشته این بانک آمادگی لازم برای اجرای طرح ها وجود دارد.
مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه اجرای طرح توسعه کشاورزی نقش موثری در تحقق تولید ملی دارد،ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش همه کارکنان این بانک طرح های معرفی شده به مرحله اجرا برسند.
وی در تشریح برنامه ها و اولویت های سال جاری بانک کشاورزی گفت: امسال را باید سال توجه بیشتر به شعب بدانیم زیرا شعبه به عنوان نقطه تماس با مشتری و نقطه محوری خدمت به مردم است.
دکتر طالبی اصلاح نظام مدیریت اعتبارات خرد،بازنگری در نظام مدیریت شعب شهری و همچنین اصلاح نظام مدیریت ارتباط با مشتری با هدف ارتقای جایگاه شعب را از مهم ترین اولویت های سال جاری بانک کشاورزی دانست و بر گسترش تعامل ادارات مرکزی با شعب این بانک تأکید کرد.
وی در خاتمه سخنانش تصریح کرد: توجه بیشتر به شعب یکی از ضروری ترین مولفه ها برای موفقیت در طرح توسعه کشاورزی است.

قالب دلخواه شما