ارائه خدمات بانکداری الکترونیک از طریق کیوسک بانک در شعب منتخب مدیریت استان قزوین
با راه اندازی خدمات کیوسک بانک در شعب منتخب مدیریت استان قزوین دریافت خدمات الکترونیکی از طریق کیوسک بانک برای مشتریان عملیاتی شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان قزوین ،مهندس رافعی دهکردی مدیرستادی بانک در استان قزوین با بیان این مطلب افزود ،با هماهنگی صورت گرفته با ادارات کل مرکزی در فاز اول این طرح ، شعب قزوین ، تاکستان،بوئین زهرا و سازمان جهاد کشاورزی این مدیریت مجهز به کیوسک بانک شدند.
بر اساس این گزارش کلیه خدمات ارائه شده از طریق خودپرداز،نظیر مانده حساب ، صورتحساب ، تغییر رمز اول و دوم، شارژتلفن همراه، انتقال وجه ،پرداخت قبوض، به جز دریافت وجه نقد از طریق کیوسک بانک به مشتریان ارائه می شود.
مدیر استان قزوین در پایان خدمات ارائه شده از طریق کیوسک بانک به مشتریان را به عنوان یک مزیت برتر در عرصه رقابت بانکداری الکترونیک برشمرد و اظهار امیدواری کرد با تجهیز کلیه شعب استان به خدمات کیوسک بانک، برگ زرین دیگری در ارائه خدمات الکترونیک با کیفیت و افزایش رضایتمندی مشتریان به افتخارات بانک کشاورزی اضافه شد .