اولین کلاس شهرستانی بانک پذیری کودک ونوجوان در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد

اولین کلاس شهرستانی بانک پذیری کودک ونوجوان در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد
مراسم افتتاحیه اولین کلاس آموزشی بانک پذیری کودک و نوجوان بانک کشاورزی در محل کانون فرهنگی و تربیتی خسروشهربا حضور جمعی از مسولان نهادها و سازمانهای خسرو شهراز جمله نماینده امام جمعه ، معاونت شهرداری ،بخشداری و آموزش پروش ،همکاران شعبه خسرو شهر،مدیریت و نوجوانان کانون برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان ، در این مراسم الیاس منصوری خسرو شاهی مدیر گروه بازار یابی و تجهیز منابع به نقش سازنده کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان مملکت اشاره کرد وگفت: هدف از اجرای طرح آشنایی کودکان ونوجوانان با مفاهیم ساده اقتصادی و بانکی، رفتار پس انداز، مفهوم سرمایه گذاری و خدمات نوین بانکی نظیر اینتر نت بانک،بانکداری الکترونیک ، عنوان کرد.
بر اساس این گزارش، مدیر گروه بازار یابی و تجهیز منابع افزود: نوجوانان با شرکت در کلاسهای بانک پذیری می توانند به صورت نظری با مفاهیم بانکداری وخدمات بانک کشاورزی و به صورت عملی کار با ATM ،PIN PAD، POS ، ... را فرا گرفته و گواهی نامه بانک پذیری را دریافت کنند.
این گزارش می افزاید ؛ در ادامه کلاس نمایشی بانک پذیری توسط مدرس برگزارشد و با چالش کشاندن نوجوانان درخصوص فعالیت های بانکی به آنها آموزش های لازم ارائه شد.
لازم به ذکر است درپایان این مراسم بسته های آموزشی بین فراگیرندگان توزیع شد.
قالب دلخواه شما