برگزاری همایش سراسری رؤسای شعب تهران بزرگ با حضور دکتر طالبی مدیر عامل محترم بانک

برگزاری همایش سراسری رؤسای شعب تهران بزرگ با حضور دکتر طالبی مدیر عامل محترم بانک

همایش سراسری رؤسای شعب با محوریت تجهیز منابع و جذب مشتریان خرد با حضور دکتر طالبی مدیرعامل محترم بانک ، دولت آبادی مدیر محترم امور حوزه مدیریت ، مدیران ستادی ، مالی ، بازرسی ، اعتباری ، وصول ، جمعی از کارکنان مدیریت و رؤسای شعب روز چهارشنبه بیست و یکم مهرماه در محل سالن استاد شهریار برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت تهران بزرگ ، در این همایش جلالیان مدیر ستادی شعب بانک در تهران بزرگ به ارائه آمارهای مدیریت در باره سپرده ها ، ریسک اعتباری ، وصول ، پرداخت تسهیلات و ... پرداخت.
بر اساس این گزارش ، همچنین مدیر ستادی شعب بانک در تهران بزرگ درباره برنامه های مدیریت از جمله برگزاری همایش ها و سمینارها ، بازدید گروه های معین از سطح شعب و تدوین برنامه های عملیاتی مطالبی را عنوان کرد .
این گزارش می افزاید ؛ در ادامه این همایش دکتر طالبی مدیر عامل بانک با اشاره به جذب مشتریان خرد به دلیل پایداری بیشتر این مشتریان ، رسیدن به رشد مطلوب در شعب و استفاده از تکنولوژی های جدید ، به حضور فعال تر و پررنگ تر همکاران در حوزه مدیریت تهران بزرگ و سوق دادن بیشتر مردم به سمت بانک کشاورزی و همچنین تأمین خواسته های مشتریان در شعب تأکید کرد .
لازم به ذکر است درپایان این همایش ، باوفا مشاور مدیرعامل درباره اقدامات انجام شده در شعب از جمله پخش پرسشنامه بین همکاران و جمع آوری و آنالیز آنان ، تماس تلفنی با مشتریان و تهیه گزارش از مشتریان شعب ، انتخاب شعبه و استقرار در آن مکان برای جذب مشتری مطالبی را بیان کرد .




قالب دلخواه شما