دیدار استاندار فارس با مدیر شعب بانک کشاورزی استان

مدیر شعب بانک کشاورزی استان فارس به همراه معاونان استان روز شنبه چهارم آبان ماه در دفتر استاندار فارس حضور یافتند و گزارش کاملی از عملکرد مدیریت و سیاست های بانک ارائه کردند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان فارس ، در این جلسه که در دفتر استاندار فارس انجام شد ، مدیر استان از پرداخت 14000 میلیارد ریال تسهیلات تا پایان مهرماه ۹۸ در کلیه زیر بخش های مختلف کشاورزی به تعداد 33628 نفر متقاضی خبر داد که با افزایش 60 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است .

محمدحسن رزاق منش با اشاره به پرداخت 1881 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به 312 نفر و اشتغال زایی 876 نفرکه نسبت به اعتبار ابلاغی 1418 میلیارد ریالی 133 درصد رشد نشان می دهد ، افزود : این مدیریت برای کمک به خسارت دیدگان ناشی از خشکسالی با استفاده از بند خ ماده 33 تعداد 27052 فقره تسهیلات مشمولان را تعیین تکلیف کرده است .

مدیر شعب بانک در استان فارس همچنین گفت : در بخش بیمه محصولات کشاورزی ، در حال حاضر ۱۰۵ محصول تحت پوشش بیمه قرار دارد که در پنج سال گذشته با دریافت 1100 میلیارد ریال حق بیمه بالغ بر 5200 میلیارد ریال ( حدود 5 برابر ) غرامت به بهره برداران پرداخت شده است.
رزاق منش در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : بیش از 12000 میلیارد ریال بهای گندم خریداری شده توسط دولت از طریق شعب این بانک در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت شده است .
در ادامه دکتر رحیمی استاندار فارس ضمن قدردانی از زحمات همکاران بانک کشاورزی استان فارس، به شرائط خاص امروز کشور و به اهمیت و نقش بانک کشاورزی برای حمایت از بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت : همه دستگاه های دولتی به ویژه بانک ها باید سرعت در ارائه خدمات ، اطلاع رسانی دقیق از عملکرد دستگاه خود در راستای عملکرد دولت و ایجاد شرایط جدید و به روز را سرلوحه خود قرار دهند.


 

قالب دلخواه شما