تاکید عضو هیات مدیره بانک برافزایش سهم از بازار ، جذب منابع ارزان قیمت ،توسعه بانکداری الکترونیک و کاهش هزینه ها

تاکید عضو هیات مدیره بانک برافزایش سهم از بازار  ، جذب منابع ارزان قیمت ،توسعه بانکداری الکترونیک و کاهش هزینه ها

کیامرز قاسمی زانیانی عضو هیات مدیره بانک کشاورزی روز سه شنبه 5 شهریور در سفری یک روزه به استان چهارمحال و بختیاری با مقامات استان و همکاران شعب و مدیریت دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك كشاورزي استان چهارمحال و بختیاری، قاسمی زانیانی در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه  ، معاون استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان طی سخنانی اظهار داشت : عملکرد قابل توجه و بی نظیر  بانک کشاورزی در  استان ، در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری ، صندوق توسعه ملی ، مکانیزاسیون کشاورزی ،  اجرای دستورالعمل بند خ ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه و اشتغال زایی  ایجاد شده  در استان ، می طلبد تا مقامات استان همکاری بیشتری در جذب و انتقال منابع ارزان قیمت به بانک کشاورزی داشته باشند .
در این دیدار الیاسی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان ، نصیری معاون استاندار و غریب رئیس سازمان جهاد کشاورزی در سخنان خود با قدردانی از بانک کشاورزی و تایید نقش ویژه این بانک در توسعه ،  پیشرفت و ارتقای سطح زندگی کشاورزان و دامداران استان ، بر همکاری هرچه بیشتر با بانک کشاورزی تاکید کردند. 
در ادامه این سفر، عضو هیات مدیره بانک با حضور در شعب مدیریت و  فردوسی شهرکرد با همکاران و مشتریان به گفتگو نشست و ضمن بررسی عملکرد شعب از همکاران خواست، تلاش خود را بر جذب منابع ارزان قیمت ، افزایش سهم از بازار و توسعه بانکداری الکترونیک و کاهش هزینه های غیر ضروری متمرکز کنند. 
قاسمی زانیانی همچنین در جلسه ای که در محل مدیریت با حضور مدیر ، معاونان و کارشناسان معین شعب برگزار شده بود ، پس از استماع گزارش طاهری مدیر استان و معاونان به بررسی عملکرد استان در تجهیز منابع ، کانال های الکترونیک و دستگاههای pos، وصول مطالبات ، پرداخت تسهیلات و وضعیت منابع و مصارف  پرداخت و راهکار های لازم را ارائه کرد .
عضو هیات مدیره بانک از گزارش مدیر استان در اجرای طرح کارشناسان معین شعب که از سال 1397 و سال جاری اجرا شده است ، استقبال کرد و  نحوه عمل کارشناسان معین این استان را که شامل رصد کردن برنامه های تجهیز منابع ، بانکداری الکترونیک ، پرداخت تسهیلات ، وصول مطالبات ، پرونده های اجرایی ، املاک تملیکی و پیگیری پرونده های تحویل شده به شرکت حامی مهر و ...است را شایسته و قابل  قدردانی دانست.    

 

قالب دلخواه شما