دومین شعبه بانک کودک و نوجوان در استان خراسان رضوی افتتاح شد

دومین شعبه بانک کودک و نوجوان در استان خراسان رضوی افتتاح شد

به مناسبت روز جهانی کودک و همزمان با تولد امام رضا علیه السلام طی مراسمی دومین شعبه بانک کودک و نوجوان استان خراسان رضوی در محل شعبه مرکزی شهرستان تربت حیدریه روز 16 مهر افتتاح شد.
به گزارش بانک کشاورزی مدیریت خراسان رضوی در این مراسم که با حضور مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، امام جمعه موقت، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی و جمعی از بازنشستگان و مشتریان برگزار شد، مهندس بصیرت مدیرشعب بانک در استان خراسان رضوی طی سخنانی افتتاح بانک کودک و نوجوان را در راستای بانک پذیر کردن کودکان و نوجوانان و آموزش بانکداری نوین و الکترونیک به این عزیزان عنوان کرد و افتتاح شعبه تربت حیدریه را به عنوان دومین شعبه پس از مشهد نشان اولویت دادن به این شهرستان دانست.
در ادامه فتحی نیا فرماندار شهرستان و معاون استاندار طی سخنانی از فعالیت های بانک کشاورزی در خدمت رسانی به اقشار جامعه خصوصا کشاورزان قدردانی کرد.
کیومرثی مدیر گروه بازاریابی و خدمات کارت استان نیز به تشریح طرح های آتیه و بانک کودک و نوجوان پرداخت و توضیحاتی در خصوص برگزاری کلاس های آموزشی ارائه داد. در این مراسم دو دستگاه اتومبیل پژو به برندگان خوش شانس حساب های پس انداز قرض الحسنه شعبه تربت حیدریه اهداء شد.

قالب دلخواه شما