تولیدکنندگان برتر استانی و کشوری از امتیازات ویژه ای در بانک برخوردار می شوند

تولیدکنندگان برتر استانی و کشوری از امتیازات ویژه ای در بانک برخوردار می شوند

مراسم قدردانی از تولیدکنندگان برتر استان سمنان  روز دوشنبه 27 خرداد ماه در سالن سازمان جهاد کشاورزی این استان برگزار شد.
محمد رضاحاتمی مدیر شعب بانک کشاورزی استان سمنان به عنوان یکی از سخنرانان مراسم ضمن عرض تبریک هفته جهاد کشاورزی تعامل بین سازمان جهاد و بانک را در استان مثبت ارزیابی کرد و افزود: بخش کشاورزی به لحاظ تنوع در استعدادها ی بخش و تنوع اقلیم های اب و هوایی ، منابع طبیعی و مرتع جایگاه مناسبی را در اقتصاد کشور کسب کرده است.
وی در ادامه ضمن بیان تاریخچه بانک و سیر تاریخی آن به ماده 2 اساسنامه بانک اشاره و عنوان کرد: بر اساس ماده 2 اساسنامه بانک یکی از اهداف بانک فراهم اوردن امکانات اعتباری در روستا،ارتقای درآمد روستاییان و افزایش تولید است و همکاران ما تمام هم و تلاش خود را برای رسیدن به اهداف بانک به کار می برند که نمونه آن جذب 100درصدی اعتبار طرح های توسعه بخش کشاورزی در سال گذشته بود و این امر میسر نمی شد مگر با تلاش همکاران و حمایت های بی دریغ استاندار ،ریاست سازمان جهاد کشاورزی و اعضای کارگروه توسعه بخش کشاورزی .
مدیرشعب بانک در استان در ادامه به خدمات متنوع بانک اشاره کرد و افزود: برای نمونه های کشوری و استانی نیز امتیازات خاصی از جمله برخورداری از تسهیلات ویژه ، بررسی درخواست آنان در خارج از نوبت ، اقساطی شدن حق بیمه محصولات کشاورزی و.. در نظر گرفته شده و به شعب ابلاغ شده است.

قالب دلخواه شما