بازدید مدیر امور مالی و پشتیبانی بانک کشاورزی از شهرستان سیل زده پلدختر

بازدید مدیر امور مالی و پشتیبانی بانک کشاورزی از شهرستان سیل زده پلدختر
دکتر رضا حسینی مدیر امور مالی و پشتیبانی بانک کشاورزی و مهندس عظیمی رییس اداره کل ساختمان این بانک از شهر سیل زده پلدختر بازدید و از همکاران آسیب دیده دلجویی کردند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان لرستان، دکترحسینی مدیر امور مالی و پشتیبانی بانک از خسارات وارده به بانک کشاورزی شعبه مرکزی پلدختر و منازل مسکونی همکاران خسارت دیده بازدید و با همکاران آسیب دیده و خانواده های آنان دیدار و از آنان دلجویی کرد.
مدیر امور مالی و پشتیبانی سپس در جمع صمیمی همکاران شعب شهرستان پلدختر حضور یافت و پس از دریافت گزارش وقوع سیل و خسارت های وارده به شعب و همکاران بانک، درخواست های همکاران آسیب دیده را بررسی کرد. وی ضمن ابراز تاسف از وقوع رویداد سیل در شهرستان پلدختر و ابراز همدردی با مردم و همکاران آسیب دیده، برای رفع مشکلات و تنگناهای شعب و همکاران آسیب دیده قول مساعد داد. دکتر حسینی از مدیریت استان خواست هر چه زودتر نسبت به تامین محل سکونت برای همکارانی که منازل آن ها در سیل تخریب شده است اقدام شود.
دکتر حسینی همچنین ابراز امیدواری کرد با زمینه سازی مناسب و تسریع در تامین امکانات لازم برای همکاران خسارت دیده و تقویت روحیه خانواده های همکاران آسیب دیده، روند خدمت رسانی مطلوب شعب و همکاران به مردم سیل زده و مشتریان بانک در شهرستان پلدختر تداوم یابد.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما