قدردانی از تولید کنندگان نمونه بخش کشاورزی استان مرکزی

قدردانی از تولید کنندگان نمونه بخش کشاورزی استان مرکزی

همایش تجلیل از 60 کشاورز نمونه استان مرکزی، روز ۲۴ دی‌ماه با حضور سیدعلی آقازاده استاندار ، محمدرضا منصوری و محمد حسینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسعود رضائی مدیر شعب بانک کشاورزی در استان ،  مجید آنجفی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و جمعی از مسئولان و کشاورزان نمونه در تالار کوه نور اراک برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مرکزی، آقازاده استادار مرکزی ضمن برشمردن ظرفیت و توانمندی های استان در بخش کشاورزی گفت: اکنون محصولات کشاورزی با چند برابر قیمتی که از کشاورزان خریداری می شود به دست مصرف کنندگان می رسد که با ایجاد تعاونی ها و حمایت بخش دولتی می توان ضمن کاهش این فاصله ها، زمینه افزایش درآمد اقتصادی فعالان این بخش را فراهم کرد.
مسعود رضائی مدير شعب بانك كشاورزي استان مركزي نیز ضمن ارائه آمار و عملکرد مدیریت استان مرکزی گفت : از جمله طرح های اولویت دار دولت تدبیر و امید ، پرداخت تسهیلات در قالب طرح ویژه اشتغال روستایی است و بانک کشاورزی تمام تلاش خود را برای جذب بهینه اعتبارات ابلاغی بکار برده و مدیریت استان مرکزی نیز در این راستا توانست ضمن جذب 520 میلیارد ریال اعتبار ابلاغی با مساعدت جناب آقای خدارحمی مدیر عامل بانک،  190 میلیارد ریال اعتبار جدید نیز اخذ و پرداخت کند .
 وی افزود : بانک کشاورزی به عنوان بازوی مالی دولت در بخش کشاورزی تمامی تلاش خود را برای بهره ور شدن اقتصاد کشاورزی به منظور افزایش ثروت تولید کنندگان بخش بکار می گیرد .
وی با بیان اینکه كشاورزان نمونه مشاوران امين بانك كشاورزي هستند ، خطاب به ایشان گفت: انتظار ما  از شما  ارائه مشاوره برای اصلاح امور در راستای افزایش بهره وری در بخش کشاورزی است و تقاضا داریم که به منظور توسعه چتر بیمه بخش کشاورزی در سطح استان همکاری لازم صورت پذیرد .
مهندس آنجفی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن اشاره به وضعیت استان در تولید محصولات کشاورزی و توفیقات کشاورزان ، از عملکرد بانک کشاورزی مدیریت استان مرکزی در حمایت از بخش کشاورزی و موفقیت در جذب کامل اعتبارات اشتغال روستایی قدردانی نمود .
در ادامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، رئیس اصناف کشاورزی استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن پرداختند و در پایان با اهدای تندیس و لوح از کشاورزان نمونه جلیل و قدردانی شد .  


عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما