امیر عباس مظفری مشاور مدیر عامل بانک : بانک کشاورزی در خدمت به ایثارگران در رتبه عالی قرار دارد

امیر عباس مظفری مشاور مدیر عامل بانک : بانک کشاورزی در خدمت به ایثارگران در رتبه عالی قرار دارد

مظفری مشاور مدیر عامل بانک کشاورزی در امور ایثارگران به همراه حجت الاسلام ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی  در پایان آبان ماه به استان چهارمحال و بختیاری سفر کردند .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری، مظفری و ثقفی در بدو ورود به شهرکرد به همراه مدیر استان و سایر مقامات استانی در گلزار شهدای شهرکرد به مقام والای شهیدان ادای احترام کرده و پس ازحضور در جلسه اداره کل امور اقتصادی و دارایی به همراه مدیران دستگاه های تابعه این وزارتخانه  و حبیبی مشاور استاندار ، در جلسه ای که در محل مدیریت بانک کشاورزی با حضور ایثارگران و خانواده شهدای بانک برگزار شده بود شرکت کردند.

در این جلسه پس از ارائه ی گزارش اقدامات انجام شده بانک  در امور ایثارگران توسط مدیر استان ، مظفری و ثقفی  ، طی سخنانی عملکرد هوشنگ طاهری میرقائد ، مدیر استان را در رسیدگی به امور ایثارگران ، بی نظیر ، عالی و مایه مباهات و شایسته قدردانی توصیف کرده و از وی قدردانی و تشکر کردند.

در پایان جلسه و بعد از طرح سئوالات ایثارگران و پاسخ و ارائه رهنمود لازم توسط مظفری ، از خانواده شهدا و ایثارگران بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اهدای شاخه گل ، لوح سپاس و هدایای نقدی تجلیل و قدردانی به عمل آمد. 

 

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما