نشست صمیمانه مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر با کشاورزان بخش ارم

مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر صبح روز یک شنبه بیست و دوم مهرماه با حضور در شهر تنگ ارم ، با کشاورزان این بخش دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر ، این جلسه با هدف پاسخگویی به مسائل و مشکلات کشاورزان بخش ارم برگزار شد که در ابتدا یوسفی با بیان نحوه شکل گیری بانک کشاورزی ایران به رسالت و نقش تخصصی این بانک  برای پاسخگویی به نیازهای کشاورزان ،ارتقا سطح زندگی آنان و تامین منابع مالی بخش کشاورزی اشاره کرد .

مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر افزود: منابعی که در بانک کشاورزی برای تامین مالی بخش کشاورزی وجود دارد ناشی از سپرده های مردم و وصول مطالبات است که انتظارمیرود با باز پرداخت به موقع تسهیلات و تمرکز حساب کشاورزان منابع لازم برای تزریق مجدد به بخش تامین و تجهیز شود.

وی اعلام کرد بانک کشاورزی با توجه به سیاست های دولت و نقش حمایتی خود بیشترین عملکرد را در جذب تبصره 35و بند واو تبصره 16 در حمایت از کشاورزان خسارت دیده داشته است .

مجید یوسفی تاکید کرد از سرمایه گذاری در بخش استقبال میکنیم و از همه کشاورزان دعوت می شود تا منابع خود را در بانک کشاورزی سرمایه گذاری کنند تا این منابع دوباره در چرخه کشاورزی به کار گرفته شود و اختیار خود کشاورزان قرار گیرد .

در ادامه کشاورزان مشکلات خود را مطرح کردند و مدیر شعب بانک در استان به آن ها پاسخ داد.

شایان ذکر است معاون امور مشتریان و بانکداری عمومی ،معاون امور اعتباری و بانکداری شرکتی و تعدادی از کارشناسان ،مجید یوسفی را در این سفر همراهی کردند .  

قالب دلخواه شما