معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر از بانک کشاورزی قدردانی کرد

سعید زرین فر معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری از بانک کشاورزی برای پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی  و رونق تولید قدردانی کرد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر ، معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر در آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک در استان ،ضمن تشکر از بانک کشاورزی برای پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و کسب رتبه اول در بین بانک ها بابت پرداخت تسهیلات رونق تولید ، ابراز امیدواری کرد که بانک ها در پرداخت مرحله دوم تسهیلات اشتغال پایدار روستایی که بزودی ابلاغ می شود همچون گذشته فعالیت کنند  .

وی به ظرفیت ها و فرصت های بسیار زیاد  در استان بوشهر  به ویژه در بخش آبزی پروری  و شیلات اشاره و تاکید کرد با توجه به تولید 20 هزار تنی ماهی در یک طرح پرورش ماهی در دریا در استان بوشهر ، ضروری است که فرصت ها و زمینه های لازم برای ایجاد طرح هایی از این دست را در استان فراهم آوریم .

زرین فر افزود :در این ایام که دشمنان ما می خواهند در بخش اقتصادی به ما لطمه بزنند مسئولیت سنگینی بر روی دوش ما است و هر یک از ما باید به عنوان یک سرباز در توسعه کشور نقش خود را ایفا کنیم .

معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه استان در پایان برای مدیر جدید شعب بانک در استان آرزوی موفقیت کرد.  

قالب دلخواه شما