بانک کشاورزی استان هرمزگان ، رتبه برتر شاخص های اختصاصی را در بيست و یکمين جشنواره شهید رجائی استان کسب کرد

در بيستمين جشنواره شهید رجائی استان هرمزگان که با حضور دكتر همتی استاندار هرمزگان ، رئيس سازمان برنامه و بودجه ، شماری از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، مدیران دستگاه های سیاسی و اجرایی استان ، روز چهارشنبه 7 شهريور ماه سال جاری در محل سالن اجتماعات شركت ملي گاز برگزار شد ، مدیریت بانک کشاورزی استان هرمزگان موفق به کسب رتبه برتر در شاخص های اختصاصی  و دريافت لوح و تندیس جشنواره شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ، در این مراسم ابتدا رئيس سازمان برنامه و بودجه اين استان و دبیر بیست و یکمین جشنواره شهید رجائی به تبیین عملکرد دستگاه ها و نحوه انتخاب آن ها در شاخص های مختلف پرداخت .

سپس دكترهمتی استاندار هرمزگان با اشاره به زندگی شهیدان رجائی و باهنر  از آن ها به عنوان نماد خدمتگزاری در جمهوری اسلامی ایران یاد کرد. وی تصریح کرد : مدیران برای سرعت بخشیدن به کارها شجاعت تصمیم گیری داشته باشند.

در بخش پایانی بيست و یکمين جشنواره شهید رجائی استان هرمزگان از دستگاه های برتر در زمینه های مختلف تجلیل به عمل آمد که بانک کشاورزی نیز در زمينه شاخص های اختصاصی ، موفق به کسب رتبه برتر شد و لوح و تندیس جشنواره توسط استاندار هرمزگان به  جهان نجاتی مدیر شعب بانک کشاورزی استان اهدا شد .

قالب دلخواه شما