موفقیت های حوزه بازاریابی مدیر یت خراسان رضوی

موفقیت های حوزه بازاریابی مدیر یت خراسان رضوی

مهدی بصیرت مدیر ستادی استان خراسان رضوی با قدردانی از تلاش یکایک مدیران گروه های ستادی، کارشناسان و همکاران ستاد و شعب استان طی سال 89 ، موفقیت های استان را در حوزه های مختلف و بالاخص بخش بازاریابی و تجهیزمنابع چشمگیر دانست .
وی با اشاره به رشد 30 درصدی منابع مردمی و جذب قریب به 1700 میلیارد ریال سپرده طی سال 89 و حفظ میانگین 52 درصدی رشد منابع درطول سال، این عملکرد را بی سابقه دانست و آن را مرهون مشارکت و همدلی تمامی همکاران برشمرد .
مدیر ستادی استان خراسان رضوی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه نظیر اجرای موفق طرح ایران ، کسب امتیاز 910 در فرآیند رتبه بندی اقدامات بازاریابی در سال 89، گسترش خدمات پیک بانک ، اجرای طرح شعب فرصت ، انعقاد تفاهم نامه و اجرای بیمه عمر مانده بدهکار با بیمه آسیا ، برگزاری سمینارها و همایش های متعدد با رده های مختلف کارکنان ، برگزاری منظم جلسات کارگروه بازاریابی در ستاد ، مدیریت فرآیند ارائه خدمات به مشتریان ویژه استان و . ..تاکید کرد با برنامه ریزی های انجام شده ،در سال 90 نیز اهداف از پیش تعیین شده برای گروه بازاریابی و خدمات کارت استان با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد و امیدواریم در سال 90 جایگاه استان ارتقاء بیشتری یابد .

قالب دلخواه شما