مدیریت بانک کشاورزی استان هرمزگان ، رتبه برتر اجرای سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی را در بیستمین جشنواره شهید رجائی استان کسب کرد

در بیستمین جشنواره شهید رجائی استان هرمزگان که با حضور دکتر جادری استاندار هرمزگان ، رئیس سازمان برنامه و بودجه ، تنی چند از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های سیاسی و اجرایی استان ، روز یکشنبه پنجم شهریور سال جاری در محل سالن اجتماعات شرکت ملی گاز برگزار شد، مدیریت بانک کشاورزی استان هرمزگان موفق به کسب رتبه برتر در اجرای سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی و دریافت لوح سپاس و تندیس جشنواره شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ، در این آئین باشکوه ابتدا رئیس سازمان برنامه و بودجه این استان و دبیر نوزدهمین جشنواره شهید رجائی به تبیین عملکرد دستگاه ها و نحوه انتخاب آنها در شاخص های مختلف پرداخت .

در ادامه، دکترجادری استاندار هرمزگان با اشاره به زندگی شهید رجائی از این شهید والامقام به عنوان مظهر تلاش ایثارگرانه و خدمت بی منت برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود : همه ما با الگو قرار دادن این شهید بزرگوار باید منشاء خدمات ارزشمندی برای انقلاب اسلامی و کشور ایران باشیم . وی تصریح کرد : خدمت به مردم بنوعی عبادت محسوب می شود که شهید رجائی نمونه بارزی از آن بوده است .

در بخش پایانی بیستمین جشنواره شهید رجائی استان هرمزگان از دستگاه های برتر در زمینه های مختلف تجلیل شد و بانک کشاورزی در زمینه اجرای سیاست ها وبرنامه های اقتصاد مقاومتی دولت ، رتبه برتر را کسب کرد و لوح و تندیس جشنواره توسط استاندار هرمزگان به  مدیر شعب بانک کشاورزی استان اهدا شد .

 

قالب دلخواه شما