تجهیز تمام شعب بانک کشاورزی استان همدان به دستگاه خودپرداز

تجهیز تمام شعب بانک کشاورزی استان همدان به دستگاه خودپرداز

بانک کشاورزی به عنوان نخستین بانکی به شمار می‌رود که با سیستم «مهرگستر» سیستم بانکداری متمرکز را در ایران اجرا کرده است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان،محمود مهدوی شریف مدیر گروه بازاریابی و بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی استان همدان ابراز داشت: بانک پایه خوبی در زمینه سیستم بانکداری متمرکز دارد و به مرور خدمات نوینی را دربسترهای الکترونیکی از قبیل همراه بانک، تلفن‌بانک، اینترنت بانک و درگاه های اینترنتی ارائه می‌دهد.
وی بیان داشت: تا اواخر بهمن‌ماه بانک کشاورزی سیستم نرم‌افزاری جدیدی برای همراه بانک راه‌اندازی می‌کند تا سرعت عمل بالا رود و هزینه‌ها نیز کم شود.
مدیر گروه بازاریابی و بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی همدان تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش عظیمی از مشتریان ما کشاورزان هستند و برخی از نظر سواد پایین هستند در روستاها با مشکلات کمی مواجه شدیم که این امر نیز با صحبت‌ها و آموزش همکاران ما رفع شد و استقبال خوبی نیز در روستاها داشتیم.
وی با بیان این که بین 35 تا 40 درصد فعالیت‌های ما در قسمت الکترونیک انجام می‌‌شود، اذعان داشت: در رابطه با خودپردازها حدود 70 درصد به کارت سایر بانک‌ها خدمات می‌دهیم.
مهدوی‌شریف تأکید کرد: کل شعب بانک کشاورزی در سطح استان 50 شعبه و تعداد خودپردازها نیز 48 دستگاه است.
وی ادامه داد: تعدادی از شعب بانک کشاورزی که فاقد خودپرداز هستند، شعب استیجاری بودند که در حال حاضر برای آنها نیز دستگاه خریداری شده‌ و تمام شعب تا پایان بهمن دارای خودپرداز می‌شوند.
لازم به ذکر است مدیر گروه بازاریابی و بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی همدان در پایان خاطرنشان کرد: در شهرستان بهار، اتاقک 24 ساعته برای ارائه خدمات داریم و در ملایر نیز احداث شد و در تلاش هستیم تا پایان بهمن به خودپرداز مجهز شود.

قالب دلخواه شما