دکتر طالبی: موفقیت درحوزه سرمایه انسانی تضمین کننده پایداری دیگر موفقیت ها است

دکتر طالبی: موفقیت درحوزه سرمایه انسانی تضمین کننده پایداری دیگر موفقیت ها است

دکتر محمدطالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: موفقیت در حوزه سرمایه انسانی ضامن تداوم و پایداری موافقیت ها در سایر حوزه هاست.
به گزارش روابط عمومی مدیریت خراسان رضوی دکتر طالبی که روزپنج شنبه چهارم اردیبهشت ماه درهمایش سراسری رؤسای شعب این استان سخن می گفت، ضمن اعلام مطلب فوق به اهمیت سرمایه انسانی و نامگذاری سال های 92 و 93 این بانک با عنوان سال سرمایه انسانی اشاره و خاطر نشان کرد: پایداری تمامی موفقیت های بانک در گروی موفقیت های حوزه سرمایه انسانی است .
وی با ابراز خرسندی از حضور درجمع رؤسای شعب، نقش همکاران شعب را درتحقق اهداف و به ثمر رسیدن موقعیت های عملکردی مهم و بی بدیل دانست.
دکتر طالبی با تأکید بر نقش و اهمیت سرمایه انسانی افزود: تعالی بانک متأثر از وضعیت سرمایه انسانی است و موفقیت های حوزه های وصول مطالبات ، اعطای تسهیلات ، تجهیزمنابع ، سلامت سازمانی و .... متأثر از موفقیت های حوزه سرمایه انسانی است.
وی در ادامه با اشاره به نقش مهم روسای شعب درهدایت فرآیندهای سازمانی به ویژه در زمینه تحقق اهداف حوزه سرمایه انسانی گفت: مدیریت رفتاری رؤسای شعب باید با توجه به مقتضیات شخصیتی کارکنان باشد تا آرامش خاطر ، احساس نبود تبعیض ، احساس شایسته سالاری ، عدالت سازمانی و... درآحاد پرسنل ایجاد شعب شود.
دکتر طالبی با تأکید بر الگو بودن رؤسای شعب درایجاد یک فضای سازمانی بالنده مشارکت همه سطوح سازمانی را برای تحقق این هدف خواستار شد.

قالب دلخواه شما