نشست خبری مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان با اصحاب رسانه

نشست خبری مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان با اصحاب رسانه

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان در نشست خبری روز دوشنبه 21 شهریور ماه سال جاری گفت : بانک کشاورزی مجهز به پیشرفته ترین نرم افزار الکترونیکی بانکداری با عنوان مهرگستر در خاورمیانه است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت استان کرمان سعید ربیع پور ضمن اعلام این مطلب گفت : در مبحث بانکداری الکترونیک تعداد کل دستگاه های پایانه های فروش نصب شده در استان 3450 دستگاه است و با نصب 13 خودپرداز برنامه ریزی شده در یک ماه آینده مجموع تعداد خودپردازهای فعال نصب شده به 90 دستگاه در شمال استان می رسد.
مدیر ستادی کرمان در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست خبری اظهار داشت : سبد خدماتی بانک کشاورزی بسیار متنوع و مناسب با نیاز اقشار جامعه است به نحوی که کلیه افراد با رده های سنی متفاوت از نوجوانان تا بزرگسالان و با هر جنسیتی می توانند از خدمات منحصر به فرد بانک استفاده کنند. وی ادامه داد: بانک کشاورزی اولین بانکی است که در راستای ترویج فرهنگ بانک پذیری کودکان و نوجوانان آموزش مفاهیم بانکی به این رده سنی را به عهده گرفته است به نحوی که تا پایان مرداد ماه برای بیش از 33 هزار نوجوان 1203 دوره آموزشی برگزار شده است و در استان کرمان نیز طی 109 دوره ی آموزشی تعداد 3022 نفر از نوجوانان آموزش های لازم را فرا گرفته اند و گواهی آموزشی نیز دریافت کرده اند.
ربیع پور در ادامه گفت : از جمله خدمات منحصر به فرد بانک کشاورزی طرح ایران است که کلیه بانوان و دختران ایرانی در رده های مختلف سنی اعم از شاغل ، خانه دار ، دانشجو و یا بیکار همراه با پوشش بیمه ای مناسب می توانند از مزایای این طرح استفاده کنند.
گفتنی است در این نشست خبری سعید ربیع پور مدیر ستادی کرمان گزارشی را در خصوص عملکرد گروه خدمات بیمه ای استان نیز به خبرنگاران ارایه کرد.

قالب دلخواه شما