بهره برداری از طرح گلخانه سبزی و صیفی با حضور وزیر جهاد کشاورزی در استان هرمزگان

طرح گلخانه سبزی و صیفی بهار پردیس استان هرمزگان با حضور محمود حجتی  وزیر جهادکشاورزی روز پنجشنبه 25 آذرماه سال جاری دراین استان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ، طرح گلخانه سبزی و صیفی «بهار پردیس» به مساحت 11.7 هکتار، با پرداخت تسهیلاتی به مبلغ 125 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال 1393 و با مشارکت این بانک در شهرستان رودان به بهره برادری رسید.

بر اساس این گزارش حجم عملیات این طرح 117 هزار متر مربع گلخانه ، یک سردخانه 1200 تنی ،سه هزار متر مربع انبار، سوله بندی و ساختمان اداری و کارگری است.

این گزارش می افزاید: وزیر جهاد کشاورزی ، معاونان وزیر ، مدیر کل دفتر سبزی و صیفی وزارت جهاد کشاورزی ، استاندار هرمزگان ، مدیر شعب بانک کشاورزی و تنی چند از مدیران و مسئولان اجرایی این استان در مراسم افتتاحیه طرح مذکور حضور داشتند.

وزیر جهاد کشاورزی در در آئین مراسم افتتاح این طرح،ضمن قدردانی از عملکرد دکتر شهیدزاده ، اظهار داشت: آثار این کارهای خداپسندانه را در فرهنگ سرمایه گذاری و اشتغال این منطقه در آینده بیشتر شاهد خواهیم بود.

محمود حجتی با تاکید بر اینکه باید بتوانیم محصول را با مشخصات سفارش دهنده تولید کنیم، افزود: امروزه باید قبل از تولید از بازار محاسبه داشته و فاصله تولید تا بازار را کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: مجموعه های اینچنینی می توانند در خدمت این کار باشند که بازار را در نظر داشته باشیم و فاصله تولید تا مصرف را کاهش دهیم.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: باید برای بازار محصولات تولیدی کشاورزی فکر کنیم و این کار را با توانمندسازی مردم و تشکل های کشاورزی انجام دهیم و اگر همچنان با ساختار گذشته کار کنیم محصول تولیدی روی دست کشاورز می ماند.

گلخانه سبزی و صیفی شرکت کشاورزی بهار پردیس استان هرمزگان برای 170 نفر در شهرستان رودان اشتغالزایی داشته است.

 

قالب دلخواه شما