برگزاری همایش سالانه بسیجیان و رابطان ایثارگران بانک کشاورزی در استان فارس با حضور عضو هیات مدیره بانک

برگزاری همایش سالانه بسیجیان و رابطان ایثارگران بانک کشاورزی در استان فارس با حضور عضو هیات مدیره بانک

همایش سالانه بسیجیان و رابطان ایثارگران بانک کشاورزی«یادواره شهدای مدافع حرم»روز یکشنبه 14 آذر در محل مجتمع فرهنگی و رفاهی جهاد دانشگاهی شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان فارس ، در این مراسم  مهندس ماهی کار عضو هیئت مدیره  این بانک طی سخنانی  با گرامیداشت هفته بسیج خاطر نشان کرد : ما امروز در کنار هم در این همایش حضور یافته ایم تا نام و یاد بسیجیان دریا دل و شهدای عزیزمان را گرامی داشته ، شأن و منزلت این بزرگان را پاس بداریم و برای ادامه مسیر مجددا با آن ها هم  پیمان شویم.

وی در ادامه با اشاره به  واقعه عاشورا و دلایل اثرگذاری و ماندگاری این واقعه تا امروز، جایگاه بسیجیان را در پیشبرد اهداف انقلاب و پیشرفت بخش های مختلف کشور به ویژه شکوفایی اقتصادی مهم دانست.

 در ادامه دکتر مهدوی استاد دانشگاه ، سردار غیاثی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فجر استان فارس و مهندس متقی نیا معاون اداره کل بانکداری شرکتی و فرزند سردار شهید همدانی به ایراد سخنرانی پرداختند .

این گزارش می افزاید، قرائت پیام دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، پخش کلیپ های متعددی از سردار مجاهد شهید حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم ، فرازهایی از بیانات حضرت امام ( ره) و مقام معظم رهبری و بخش های فرهنگی از دیگر برنامه های این همایش بود.

شایان ذکر است بیش از 350 نفر از بسیجیان و ایثارگران بانک کشاورزی از سراسر کشور در این همایش حضور داشتند.   

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما