مهندس ماهی کار: تحقق اقتصاد مقاومتی با تقویت بخش کشاورزی

مهندس ماهی کار: تحقق اقتصاد مقاومتی با تقویت بخش کشاورزی

مهندس داور ماهی‏کار عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی گفت: ارتقای بهره‌وری در حوزه کشاورزی مهم‌ترین مؤلفه تحقق اقتصاد مقاومتی در این بخش است .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، ماهی‏کار صبح روز یکشنبه بیست و چهارم فروردین در همایش مدیران این بانک با اعلام مطلب فوق افزود: در سال جاری ارتقای بهره وری،افزایش تولید محصولات راهبردی،ارتقای بهره وری تولید نهاده های کشاورزی،ذخایر راهبردی محصولات و توسعه صادرات محصولات کشاورزی جزو برنامه های بخش کشاورزی در راستای تحقق سیاست های مربوط به اقتصاد مقاومتی است.
مهندس ماهی‏کار تصریح کرد: در خط مشی اعتباری بانک کشاورزی علاوه بر توجه به برنامه های فوق این مؤلفه‌ها به موارد دیگری همچون حمایت از زنجیره های تولید، بهینه سازی مصرف انرژی،طرح های آب و خاک، مکانیزاسیون، بهسازی،بازسازی نوسازی واحدهای تولیدی دارای توجیه، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، حمایت از فارغ‌التحصیلان کشاورزی و ... نیز توجه شده است و سیاست‌ها و برنامه‌های این بانک همسو با تحقق اهداف این بخش است .
وی توجه به موارد مذکور و همچنین اعطای امتیازات ویژه برای تولیدکنندگان برتر در بخش کشاورزی را از سوی بانک کشاورزی، بر مبنای سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری دانست و ابراز امیدواری کرد: در سال جاری مأموریت‌های این بانک در بخش کشاورزی مؤثرتر از همیشه انجام شود .
عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی متذکر شد: تحقق اقتصاد مقاومتی با تقویت بیش از پیش بخش کشاورزی ممکن خواهد شد.
مهندس ماهی‏کار در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح فعالیت‌ها و ارزیابی عملکرد واحدها،به بیان انتظارات حوزه‌های نظارت و بازرسی، حقوقی و پشتیبانی از مدیریت شعب بانک در استان ها پرداخت و گفت: سال گذشته مانور تداوم فعالیت‌های بانکی در شرایط اضطرار به صورت آزمایشی در برخی شعب استان زنجان با موفقیت انجام شد و امسال در تعدادی دیگر از شعب بانک در استان‌های تهران و البرز این مانور اجرا می شود.
براساس این گزارش بیان مسائلی درباره اعتبارسنجی مشتریان حقوقی ، گزارشات ناظران ویژه، پیگیری تعهدات و تکالیف، ایجاد انحلال، ادغام و جابجایی شعب، مسائل مربوط به بازرسی، پشتیبانی و حقوقی و ... از دیگر محورهای سخنان عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی بود.

قالب دلخواه شما