حشمت الله نظری: احساس مسئولیت، شالوده و اساس مدیریت جهادی است

حشمت الله نظری: احساس مسئولیت، شالوده و اساس مدیریت جهادی است

حشمت ‌الله نظری عضو هیئت مدیره بانک خط مشی و برنامه های این بانک در سال جاری را تشریح کرد .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، نظری صبح روز یکشنبه بیست و چهارم فروردین در همایش مدیران این بانک ضمن قدردانی از تلاش کارکنان این بانک ، از تحقق برنامه‌های سال گذشته این بانک خبر داد.
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری باعنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی مدیریت جهادی» همچنین ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: در سال 93 نیازمند آنیم متفاوت تر از سال های قبل برنامه‌ریزی و عمل کنیم.
عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی ضمن تشریح ویژگی های مدیریت جهادی تفاوت آن با دیگر سبک های مدیریتی را در انجام فعالیت ها به صورت پروژه‌ای دانست و متذکر شد : این بانک در سال جاری با سرمایه انسانی ارزشمندی که در اختیار دارد، پروژه ‌های مهمی که ساختار آن نیز تعریف شده است در حوزه‌های مختلف اجرا خواهد کرد.
نظری جایگاه سرمایه انسانی ، استفاده از امکانات و دارایی ها ، افزایش رضایت مشتریان، مدیریت بهینه پرتفوی بانک ، قانون بودجه 93 به ویژه صندوق توسعه ملی ، راهکارهای افزایش سرمایه و تکمیل نرم‌افزار مهرگستر را مهم‌ترین طرح‌های پیش بینی شده در سال 93 معرفی کرد.
وی با تأکید بر اجرای مدیریت جهادی در اجرای پروژه های تعریف شده این بانک تصریح کرد: احساس مسئولیت شالوده و اساس کار در مدیریت جهادی است و در این رابطه همه همکاران باید بازیگر باشند نه تماشاگر.
عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی در تشریح مدیریت پرتفوی این بانک در سال جاری خاطرنشان کرد: موضوعات مهمی همچون زنجیره تولید ، تعیین تکلیف طرح‌های راکد و نیمه تمام، افزایش سهم درآمدها از بانکداری ویژه ، ظرفیت ها و امکانات بین‌المللی، گسترش سامانه ‌های الکترونیکی، ارائه خدمات و بانکداری مجازی، تعیین تکلیف اموال تملیکی و استفاده از امکانات شعب شهری از اهمیت بالایی برخوردار است.
نظری در خاتمه سخنانش با تأکید بر ارائه راهکارهای افزایش سرمایه و مدیریت چالش‌های پیش رو، تکمیل اطلاعات مشتریان در سامانه مهرگستر را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: مهرگستر یک ثروت ملی است .
وی طرح افزایش رضایت مشتریان را نیز از دیگر طرح های مهم بانک کشاورزی در سال جدید معرفی کرد.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی مشارکت همه مدیران،معاونان و کارشناسان این بانک در اجرای پروژه های اعلام شده متناسب با تخصص،علایق و موقعیت منطقه ای آنان را به گونه ای که تاپایان خرداد ماه سال جاری مورد اقدام قرار گیرد خواستار شد.

قالب دلخواه شما