مدیرعامل بانک کشاورزی در بازدید از شعب شهر کرمان بر سود آوری در سال جاری تاکید کرد

دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی درحاشیه  سفر ریاست جمهوری به استان کرمان  ، از شعب منتخب و مدیریت استان کرمان بازدید و با همکاران به گفت و گو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب  بانک کشاورزی استان کرمان ، دکتر شهیدزاده دربازدید از شعب شهر کرمان بر سودآوری شعب و همچنین تعیین تکلیف مطالبات بانک تاکید کرد.

براساس این گزارش ، وی نقش بانک کشاورزی در اقتصاد مقاومتی را تشریح کرد و گفت:  موفقیت بانک کشاورزی ناشی از  اعتماد مردم است و شعب مهمترین وظیفه را در کسب رضایت مشتریان دارند. وی در جمع کارکنان شعب اظهار داشت : واژه شکوفایی را به این دلیل در شعار امسال مطرح کردیم که به دنبال شکوفایی ظرفیت های موجود و انجام طرح هایی با حرکت های نو بوده و هستیم؛ بنابراین انتظار داریم تا مدیران استان ها با رصد روزانه امور، هر چه سریع تر برنامه های سال جاری را محقق سازند و زمینه بالندگی و رشد بانک را فراهم آورند.

دکتر شهید زاده در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد : با بررسی و آسیب شناسی هر چه بیشتر، فرایند پیشرفت شعب را آغاز و با تحلیل مالی، اصلاح فرایند ها و انضباط مالی به سمت پیشرفت و سودآوری حرکت کنید.

شرکت در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید تشکیل شد از دیگر برنامه های سفر  دکتر مرتضی شهید زاده به استان کرمان بود.

بر اساس این گزارش، وی  همچنین درمراسم  افتتاح طرح انتقال آب به استان کرمان شرکت کرد.

 

 

قالب دلخواه شما