مدیر جدید شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان غربی معرفی شد

مدیر جدید شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان غربی معرفی شد

آیین تودیع و معارفه مدیران شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان غربی با حضور دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این بانک و جمعی از مقامات استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی، در این مراسم دکتر شهید زاده طی سخنانی با بیان اینکه وظیفه اصلی بانک کشاورزی توسعه اقتصاد بخش کشاورزی است افزود: دانش بنیان بودن و اقتصادی بودن پروژه ها از اولویت های کاری این بانک است.

 وی اضافه کرد: هر قدر تراز صادرات تولیدات کشاورزی بالا باشد کاهش وابستگی به نفت تحقق خواهد یافت.

دکتر شهید زاده اظهار داشت: یکی از مهم ترین  اقدامات آینده برای توسعه بخش کشاورزی احیای بورس کالاهای کشاورزی در همه استان ها است که نقش مهمی در قیمت گذاری واقعی این کالاها خواهد داشت.

مدیر عامل بانک کشاورزی از تصمیم دولت روسیه برای واردات مواد غذایی به ارزش 17 میلیارد یورو از ایران خبر داد و گفت: این امر در صورت بهبود شاخص های صادراتی در حوزه مواد غذایی می تواند تحقق یابد.

این گزارش می افزاید: در این مراسم دکتر شهید زاده با اعطای حکم « بهنام شهدی» وی را به عنوان مدیر جدید امور شعب این بانک در آذربایجان غربی منصوب و معرفی کرد.

همچنین بهزاد نیکخواه مدیر پیشین شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان غربی  به عنوان رئیس اداره کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری این بانک معرفی و منصوب شد.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما