دکتر طالبی : افزایش کیفیت ماشین آلات و ادوات کشاورزی تاثیر مستقیم بر افزایش کیفی و کمی محصولات کشاورزی دارد

دکتر طالبی : افزایش کیفیت ماشین آلات و ادوات کشاورزی تاثیر مستقیم بر افزایش کیفی و کمی محصولات کشاورزی دارد

دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اتحادیه ماشین آلات کشاورزی ، به روز نبودن صنایع تولید ماشین آلات کشاورزی و به ویژه ادوات کشاورزی را مشکل اساسی این بخش عنوان کرد و گفت: افزایش کیفیت ماشین آلات و ادوات کشاورزی تاثیر مستقیم بر افزایش کیفی و کمی محصولات کشاورزی دارد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، در این نشست که روز یکشنبه 4 تیر و در ادامه دیدارهای دکتر طالبی با تشکل ها و اتحادیه های بخش کشاورزی برگزار شد، دکتر طالبی طی سخنانی با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، هدف از برگزاری این جلسات را هم اندیشی و هم فکری با فعالان بخش کشاورزی برای توسعه بخش کشاورزی عنوان کرد و با توجه به گستردگی بخش کشاورزی و تنوع و تکثر افراد مرتبط با این بخش بهترین نمایندگان بخش کشاورزی را اتحادیه ها و تشکلات صنفی خواند.
مدیر عامل بانک کشاورزی پرداخت تسهیلات برای مکانیزاسیون بخش کشاورزی را دارای اولویت دانست و گفت: با تلاش مجموعه کارکنان بانک کشاورزی این تسهیلات در کوتاهترین زمان به دست متقاضیان می رسد و با سند دارشدن کمباین و تراکتور و تخصیص پلاک به آن ها ، این ماشین آلات می توانند به عنوان وثیقه تسهیلات مورد استفاده قرار گیرند. وی واریز شدن کمک های دولتی در ماه های پایانی سال و تاکید برمصرف این کمک ها در همان سال و همچنین مسائل ارزی را از جمله مشکلات موجود دانست و گفت: با درایت و تدبر می شود این مشکلات را حل کرد.
دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنان خود، به روز نبودن تولیدات و نداشتن دانش کافی استفاده کنندگان از ماشین آلات را از مشکلات موجود برای رسیدن به مکانیزاسیون کشاورزی برشمرد و گفت : مهم ترین عامل برای پیشرفت یک بنگاه اقتصادی مشتری است و با تاسیس شرکت های خدمات کشاورزی می توان راحت تر سطح دانش استفاده کنندگان از محصولات را ارتقاء داد و با افزایش کیفیت محصولات تولیدی نیاز آن ها را بر طرف کرد.
مدیرعامل بانک کشاورزی در پایان سخنان خود، طرح توسعه کشاورزی را یکی از طرح های مهم دولت در سال جاری دانست و گفت: در این مسیر مأموریت مهمی بر عهده بانک کشاورزی و فعالان این بخش است و باید از فرصت به دست آمده نهایت استفاده برای توسعه بخش کشاورزی را ببریم..
در این نشست مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اتحادیه ماشین آلات کشاورزی ، ضمن تشکر از بانک کشاورزی به خاطر حمایت همه جانبه از مکانیزاسیون کشاورزی بعضی از مشکلات و دغدغه های خود را بیان کردند.

قالب دلخواه شما