قدردانی از بانک کشاورزی در همایش ملی مدیریت نوآوری

همایش ملی مدیریت نوآوری با حمایت بانک کشاورزی  و حضور  کارآفرینان ،کارشناسان ، دانش آموختگان و سرمایه گذاران کشور روز 7 بهمن در شیراز برگزار شد و طی آن با اهدای تندیس از مدیر عامل بانک کشاورزی قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب  بانک کشاورزی استان فارس ، همایش ملی مدیریت نوآوری در راستای هم اندیشی دولت و بخش خصوصی در زمینه کارآفرینی و اشتغال با حمایت بانک کشاورزی در تالار پیام مخابرات شیراز برگزار شد و از بانک کشاورزی ، مهمان ویژه این همایش، به دلیل ایفای نقش در اشتغال زایی و خودکفایی جامعه تجلیل شد.

این گزارش می افزاید ، در ادامه این همایش از خدمات دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی در زمینه کارآفرینی با اهدای  لوح سپاس و تندیس ویژه قدردانی شد.

بر اساس این گزارش، در این گردهمایی درباره توسعه و ترویج دانش کارآفرینی ، مدیریت کسب و کار، جذابیت ها و ریسک های سرمایه گذاری ، شیوه های برون رفت از ریسک های سرمایه گذاری ، روش های جذب سرمایه توسعه و ایجاد جو کارآفرینی ، هم‌اندیشی علمی و کاربردی در زمینه بهبود فضای کارآفرینی در کشور در شرایط پسا تحریم و معرفی آخرین دستاوردها و تجربیات علمی و کاربردی در حوزه های مختلف کارآفرینی و کسب و کار بحث و تبادل نظر شد.

شایان ذکر است پروفسور بیژن خرم پدر علم تفکر سیستمی ایران ، دکتر محمد رضا نمازی دارنده مدال شوالیه فروشندگان حرفه ای از اتحادیه اروپا ، دکتر مؤذن جامی نائب رئیس انجمن مدیریت راهبردی ایران و خانم برگمن عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و آلمان از سخنرانان ویژه این همایش بودند.

                                                                        

قالب دلخواه شما