دکتر طالبی : امتیازات ویژه ای برای تولید کنندگان برتر در نظر گرفته شده است

دکتر طالبی : امتیازات ویژه ای برای تولید کنندگان برتر در نظر گرفته شده است

دکتر محمد طالبی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در مراسم تجلیل از تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی که روز سه شنبه 15 بهمن ماه در تهران برگزار شد ، از اختصاص امتیازات ویژه بانک برای تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، دکتر طالبی افزایش سقف دریافت تسهیلات ضمانتی ، کاهش سهم آورده نقدی ، پرداخت حق بیمه به صورت اقساطی و ... را امتیازاتی عنوان کرد که بانک کشاورزی برای کشاورزان نمونه در نظر گرفته است و گفت : کشاورزان نمونه همچنین جزو ناظران ویژه بانک می شوند و ما را در ارائه بهتر خدمات یاری می کنند .
مدیرعامل بانک در ادامه درباره خریدهای توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی گفت : بانک کشاورزی هیچ گاه از نظر سامانه های الکترونیکی و از نظر ساز و کار برای خرید تضمینی گندم مشکل نداشته است و امیدواریم خرید تضمینی گندم به بانک تخصصی این بخش واگذار شود .
وی در قسمت دیگری از سخنان خود به تدوین نظام اعتبار سنجی در بانک کشاورزی اشاره کرد و گفت : با تعریف این نظام و ارزش گذاری برای مشتریان معتبر ، تمهیداتی در نظر گرفته شده است تا این مشتریان راحت تر بتوانند تسهیلات دریافت کنند. وی همچنین درخصوص رفع مشکلات نقدینگی تولید کنندگان گفت : بانک با پذیرفتن طرح‌های تکمیلی ، افزایش هزینه ها در حین اجرای طرح ها را مدنظر قرار داده است و با تجدید و افزایش تسهیلات سرمایه در گردش سعی کرده است مشکلات تولیدکنندگان به حداقل برسد . وی همچنین افزود : بانک کشاورزی برای افزایش ظرفیت تولید و کاهش هزینه های واحدهای مرغداری ، برای نوسازی و بازسازی این واحد ها متناسب با الگوی ارائه شده از سوی جهاد کشاورزی تسهیلات پرداخت می کند .
دکتر طالبی درباره بیمه کشاورزی اظهار داشت : بانک کشاورزی با پرداخت هائی که با استفاده از منابع دولتی و داخلی انجام می دهد سعی بر حفظ هویت بیمه کشاورزی داشته است .
وی همچنین با توجه به تعداد زیاد کشاورزان و تنوع محصولات ، بیمه کشاورزی را فرآیند ی حساس دانست و از تخفیف حق بیمه برای بیمه گذارانی که مشمول دریافت خسارت نشده اند خبر داد.
دکتر طالبی در پایان سخنان خود از برگزاری این مراسم به عنوان سنت حسنه ای یاد کرد که هر ساله در بانک کشاورزی برگزار می شود و اظهار امیدواری کرد با انتقال دانش و تجربیات تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی به سایر کشاورزان ، شاهد افزایش راندمان و ظرفیت تولید بخش کشاورزی باشیم .

قالب دلخواه شما