مدیرستادی استان خراسان رضوی: بانک کشاورزی از طریق پرداخت تسهیلات نقش مهم خود را در حماسه اقتصادی ایفا می کند

مدیرستادی استان خراسان رضوی: بانک کشاورزی از طریق پرداخت تسهیلات نقش مهم خود را در حماسه اقتصادی ایفا می کند

مدیرستادی استان خراسان رضوی که در جلسه آغاز سال جدید و ارائه گزارش عملکرد سال 1392 گروه اعتبارات مدیریت سخن می گفت ضمن اشاره به اهمیت نقش بانک‌ها درتحول و حماسه اقتصادی ، پرداخت تسهیلات به متقاضیان و هدایت صحیح آن را مهمترین نقش نظام بانکی در فرآیند تحقق حماسه اقتصادی دانست.
به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی خراسان رضوی، مهندس فرهاد فنودی با قدردانی از عملکرد اعتباری استان خراسان رضوی و احراز مقام سوم از لحاظ تعداد تسهیلات و مقام چهارم از نظر مبلغ تسهیلات پرداختی ، اهتمام همکاران را دراین خصوص ستودنی خواند و خواستار برنامه ریزی این گروه برای توزیع تسهیلات درطی ماه های سال شد.
وی با اشاره به اینکه در بند دوم اساس نامه بانک پرداخت تسهیلات و کمک به رونق اقتصاد کشاورزی کشور از اولویت های بانک است، پرداخت خوب با بهداشت اعتباری بالا و توجه به اصول توجیه فنی ، مالی و اقتصادی و مهم‌تر از آن توجه به اهلیت مشتری را زمینه ساز وصول مطالبات تضمین شده و تجهیزمنابع پایدار برشمرد.
درادامه جلسه دکتر علی کمندی مدیرگروه اعتبارات استان ضمن ارائه گزارش کاملی از عملکرد سال 1392 حوزه اعتبارات، برنامه تفضیلی گروه برای سال 1393 را تشریح کرد و محورفعالیت های حوزه اعتبارات را برنامه محوری و پایش تحقق آن دانست.

قالب دلخواه شما